wtorek, 10 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNowa generacja naczep podkontenerowych Kässbohrer

Nowa generacja naczep podkontenerowych Kässbohrer

Kässbohrer wprowadza na rynek nową generację naczep podkontenerowych rozsuwanych i nierozsuwanych pod hasłem „ośmiokątna rama”.

Kässbohrer wprowadza do naczep podkontenerowych innowacyjną ośmiokątną ramę centralną o udoskonalonej konstrukcji. Jest wytrzymała, lekka i łatwa w obsłudze. Gamę wzbogacają cztery nowe modele, wykorzystujące tę właśnie ramę.

Nagrodzona rama

Ośmiokątna rama centralna zdobyła już nagrodę Trailer Innovation. Zalewania naczepom wysoką odporność na skręcanie, co ma szczególnie znaczenie w przypadku podwozi podkontenerowych z elementami rozsuwanymi. Dzięki ośmiokątnej ramie części ruchome pracują niezawodnie.

Ośmiokątna rama centralna pozwala je bezproblemowo rozsuwać i zapobiega niepożądanemu ich zablokowaniu. Rama zachowuje się stabilnie pod dużym obciążeniem oraz podczas pokonywania nierówności. Ponadto konstrukcja podwozia pozwala na bardziej równomierne rozłożenie obciążenia, podnosząc bezpieczeństwo jazdy.

Kässbohrer: cała gama

Kässbohrer zaprojektował nową generację podwozi kontenerowych. Jest rozsuwana z tyłu K.SHG AH oraz z przodu i z tyłu K.SHG AVH z opatentowaną innowacyjną ośmiokątną ramą centralną, uzupełniając ofertę rozsuwanych podwozi. Zastosował ją również w nierozsuwanych podwoziach K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 do 40 stóp, a także lekką naczepę podkontenerową K.SHG L do transportu kontenerów o długości 40 i 45 stóp.

Kässbohrer
Naczepa Kässbohrer K.SHG AVH z ramą wyróżnioną nagrodą Trailer Innovation.

Nową generację naczep podkontenerowych gruntownie przetestowano pod kątem wytrzymałości, bezpieczeństwa i optymalizacji kosztów przez co najmniej 10 lat regularnego użytkowania pojazdu. Gruntownie przygotowane próby obejmowały 400 godzin testów cyfrowych w celu walidacji projektu, test sztywności skrętnej, optymalnego rozkładu obciążenia, kosztów eksploatacji, test zderzaka zgodnie z R58.3 w celu wyeliminowania przestojów spowodowanych uszkodzeniami zderzaka, a także testy bezpieczeństwa zamków kontenerowych gwarantujące im spełnienie wymogów ISO 1496 i ADR.

Testy wewnętrzne i drogowe na dystansie 1 000 000 km posłużyły optymalizacji własności jezdnych, także na zakrętach o rożnym promieniu oraz test terenowy, który symuluje test drogowy na dystansie 500 000 km pod kątem wytrzymałości, rozkładu obciążenia, kosztów eksploatacji, a tym samym wydajności przez 10-letni okres eksploatacji.

Wysoka wytrzymałość

Rozsuwane z tyłu naczepy K.SHG AH do kontenerów o długości od 20 do 40 stóp oraz rozsuwane z przodu i z tyłu naczepy K.SHG AVH do kontenerów o długości od 20 do 45 stóp są wykonane ze stali S 700 MC zgodnej z normą ISO 1726-2 i ISO 1726 i zabezpieczane powłoką KTL. Gwarantuje im to wysoką wytrzymałość, trwałości i odporność na warunki eksploatacji w transporcie intermodalnym.

Nowa ośmiokątna konstrukcja podwozia lepiej dostosowuje rozkład obciążenia i przyczepność, zapewniając bezpieczniejszy transport, a także lepszą zwrotność przy niższym zużyciu paliwa i opon. Naczepy z takim podwoziem znakomicie nadają się również do transportu 20-stopowych kontenerów umieszczonych z tyłu pojazdu.

Kässbohrer

Łatwość obsługi gwarantują opatentowane, łatwe w obsłudze pneumatyczne systemy blokowania. Precyzyjnie rozmieszczone zamki kontenerowe 5×2, 6×2, 7×2 lub 8×2 zapewniają elastyczność, bezpieczeństwo i wygodę.

Kässbohrer: lekkie i łatwe w obsłudze

Nowa generacja lżejszych rozsuwanych naczep podkontenerowych ma większą ładowność; masa własna K.SHG AH wynosi 4680 kg, a K.SHG AVH 4770 kg, co zapewnia mniejsze zużycie paliwa.

Naczepa z ośmiokątną ramą K.SHG AVH ma dwie pozycje sworznia królewskiego, co pozwala łączyć ją z ciągnikami 6×2 i 6×4.

Podobne zalety mają naczepy K.SHG S oraz K.SHG L. Standardowy pojazd nowej generacji K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 do 40 stóp jest wyposażony w precyzyjnie rozmieszczone zamki kontenerowe 4×2, 5×2 lub 6×2 umożliwiające bezpieczny transport kontenerów w dowolnym położeniu, w tym 20 stóp w środku, 2×20 stóp, 30 stóp, 40 stóp czy 45 stóp z tunelem. K.SHG S może współpracować z ciągnikami 4×2, 6×2 i 6×4.

Naczepa K.SHG L ma masę własną zaledwie 3960 kg. Pomysłowa konstrukcja K.SHG L umożliwia bezpieczny i łatwy załadunek kontenerów przy użyciu zaledwie czterech zamków oraz wygodne przełączanie między kontenerami 40- i 45-stopowymi. Dzięki pomysłowej konstrukcji przednie zamki kontenera można łatwo odłączyć i podłączyć, eliminując potrzebę stosowania wysuwanej łabędziej szyi.

Dla klientów pojazdami nierozsuwanymi przystosowanymi do kontenerów od 20 do 45 stóp, Kässbohrer oferuje modele SHG.S i SHG.L z łabędzią szyją. Oferta obejmuje również lekkie podwozie podkontenerowe mega typu SHG.M z łabędzią szyją, 20-stopowe podwozie podkontenerowe SHF.T 20, 30-stopowe podwozie podkontenerowe SHF.T 30, 40-stopowe płaskie podwozie podkontenerowe SHF.S 40 oraz 20-stopowe płaskie podwozie podkontenerowe SHF.S 20. Pojazdy te spełniają zróżnicowane wymagania przewoźników zajmujących się transportem intermodalnym.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź