środa, 16 lipca, 2025

Nasz test

Nowy Lexus RZ: Nie ma nudy

Nowy Lexus RZ to bardziej wydajny napęd, precyzyjniejszy układ kierowniczy i doznania z jazdy jak w Formule 1. Elektrykiem? Owszem! Ten samochód porusza się bezemisyjnie i może dawać taką frajdę z jazdy, jak niejedno V8. Jak to możliwe?

Renault Trucks T480 Smart Racer: Jak bardzo Smart?

W tym roku w topowej serii T Renault Trucks wdrożyło dwie ważne nowości. Mogliśmy na własnej skórze przekonać się, czy to tylko czcze przechwałki, czy rzeczywiście jest to jeden z najoszczędniejszych pojazdów na rynku.

Renault Kangoo E-Tech Electric: Rodzinny van na co dzień?

Renault Kangoo E-Tech Electric nie udaje sportowca, nie szokuje stylistyką, za to jest praktyczny i wygodny. Jeżeli potrzebujemy auto na co dzień, ten model jest warty rozważenia. Jest cicho, czysto i wygodnie.

Renault 4 E-Tech: Czy będzie kolejny hit?

Renault 4 wraca w nowej odsłonie. Łączy dziedzictwo kultowego „Quatrelle” z nowoczesnością i zaawansowaną technologią, oferując wszechstronność, komfort i innowacje.

Fiat Grande Panda. Trzy napędy i moc wrażeń

Fiat postawił na emocje i to się udało. Grande Panda już na wstępie wywołuje uśmiech. Ma ciekawą stylizację, sporo miejsca w środku i niezłą cenę.

Mercedes eSprinter: w centrum stawki

Mercedes eSprinter drugiej generacji to elektryczny samochód dostawczy, który może spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm. Jego zasięg dochodzi do 440 km, a ładowność do 1400 kg.

Ford Puma Gen-E: mało prądu, dużo bagażu

Ford Puma Gen-E bardzo zaskakuje. Tym razem nie osiągami, choć są całkiem niezłe, nie zasięgiem, choć jest przyzwoity, a… bagażnikiem. Jak to możliwe, że...

Toyota C-HR GR Sport: Plug-in ze sportowym zacięciem

Toyota C-HR GR Sport Plug-in Hybrid rzuca wyzwanie stereotypom. Czy można połączyć ekologiczny charakter plug-ina z emocjami za kierownicą? Sprawdzamy, czy ten samochód daje tyle, ile obiecuje.

Volkswagen ID.5: Bez paniki

Czy elektrykiem można normalnie podróżować? Można, ale trzeba zachować spokój. I to nie tylko dlatego, że ładowanie wymaga cierpliwości, ale też dlatego, że nie ma powodów do paniki. Najlepiej jest zaufać systemom. Przynajmniej tak wynikało z wyprawy, do której posłużył mi Volkswagen ID.5.

Jeep Compass 4xe: Uniwersalny pod każdym względem

Jeep Compass 4xe ma wiele zalet. W mieście jest oszczędny, na autostradzie dynamiczny, a w terenie skuteczny. Może być elektryczny, spalinowy i hybrydowy – w zależności od naszych potrzeb i możliwości.

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź