Piętrowe Setry dołączyły do floty kolejnych firm. 20 autobusów odebrała włoska firma MarinoBus, a dwa kolejne UBS Univers Busservice z Bonn.
Nowe autobusy obu przewoźników są wyposażone w silniki wysokoprężne OM 471 o pojemności 12,8 l i mocy 510 KM. Współpracuje z nimi 8-biegowa, zautomatyzowana skrzynia GO 250–8 MPS.
Rodzinna tradycja
Autobusy dla MarinoBus mają 78 miejsc siedzących. Wyposażono je w oświetlenie LED, a także systemy wspomagające jazdę, m.in. monitorujące prawą stronę pojazdu i ułatwiające bezkolizyjne skręcanie w gęstym ruchu. Na pokładzie jest również układ monitorujący zmęczenie kierowcy.
Wnętrze zostało zaadaptowane do typu przewozów. Autobusy firmy z dzięciołem w logo wykonują zarówno przewozy liniowe, jak i okazjonalne kursy turystyczne.
Firma MarinoBus została założona w 1957 roku przez Michele Marino. Teraz zarządza nią jego potomek, Gerard. W 2015 roku odebrała 2500 dwupokładowy autobus Setra.
Piętrowe Setry ze szklanym dachem
W autobusach dla UBS Univers Busservice jest 68 miejsc. Wyposażono je w szklany dach, ekspres do kawy i lodówkę. Na dolnym pokładzie są dwa stoliki „klubowe”. Pięć monitorów ciekłokrystalicznych (LCD) podaje aktualne informacje o przebiegu podróży.
Nowe piętrowe Setry S 521 DT nie są jedynymi, jakie trafiły do floty UBS. Wraz z nimi spółka zakupiła model S 516 HDH z nowej gamy TopClass. UBS to wieloletni partner Setry, używa jej autobusów od 1952 roku.