sobota, 13 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościNowy ShowTruck Mercedesa

Nowy ShowTruck Mercedesa

Nowy ShowTruck gotowy! To niecodziennie udekorowany Actros L. W 2024 roku będzie wizytówką Mercedes-Benz Trucks.

Dotychczas miały miejsce trzy edycje kampanii wykorzystującej ShowTrucka, a w każdej z nich oryginalny, ręcznie malowany Actros był następnie powielany za pomocą profesjonalnego oklejenia w kolejnych 75 egzemplarzach. Trafiały one do wszystkich dilerów w Polsce tak, żeby każdy doradca handlowy mógł swoim klientom użyczyć taki właśnie pojazd do testu.

Pierwszy ShowTruck nawiązywał do inteligentnych rozwiązań zastosowanych w pojeździe za pomocą grafik przedstawiających m.in. mózg. Kolejny projekt był rozwinięciem pierwszego: jeszcze bardziej zaawansowane innowacje symbolizowała grafika przypominająca synapsy. Ciężarówki wzbudzały sporą ciekawość.

– W 2024 roku przyszedł jednak czas na nową szatę dla Actrosa – mówi Igor Kaczorkiewicz, dyrektor produktu, marketingu i rzecznik Daimler Truck Polska. – Chcieliśmy, żeby tym razem projekt z jednej strony nadal odzwierciedlał innowacyjność i nowoczesność pojazdu, a z drugiej nawiązywał do przyszłości i transformacji, która nas czeka, czyli alternatywnych napędów, między innymi elektrycznych, które już oferujemy.

ShowTruck

Zafoliowany

Autorem nowej wersji ShowTrucka jest Krzysztof Zdanowski. Jego grafika wykorzystuje po raz pierwszy także folię holograficzną na masce i w górnej części kabiny. Tłem dla projektu o mniej dosłownym niż poprzednie charakterze jest bazowy lakier Actrosa L w kolorze Antique red metallic. Użyte w malowaniu odcienie oraz folia nadają pojazdowi futurystyczny charakter, dodatkowo podkreślony przez reflektory LED. Wyposażony w komfortowy pneumatyczny fotel z wielopunktową regulacją, lusterka cyfrowe MirrorCam oraz cyfrowe wskaźniki, a także znane już kierowcom systemy Active Brake Assist 5 oraz Active Drive Assist nowy ShowTruck będzie gościem wielu spotkań w całej Polsce, także w szkołach branżowych kształcących kierowców-mechaników. Prezentować go będzie ponownie Actros Team, czyli trójka popularnych influencerów: Kate TruckDriverka, Adrian Trucker Paker oraz ArtDrive.

ShowTruck

4500 testów

Kopie oryginalnego ShowTrucka, podobnie jak w poprzednich latach, trafią do wszystkich doradców handlowych tak, aby każdy klient mógł je osobiście przetestować.

– Dotychczasowe kampanie zaowocowały 4500 testami zrealizowanymi przez kierowców naszych klientów, co pokazuje jak dużym zainteresowaniem cieszy się ten projekt – podkreśla Igor Kaczorkiewicz. – Dzięki niemu firmy transportowe mogą bezpośrednio zetknąć się z naszym produktem i samodzielnie doświadczyć wszystkich innowacji, jakie oferuje, a my, jako producent, zyskujemy rzetelną informację zwrotną płynącą wprost od użytkowników.

ShowTruck
Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź