poniedziałek, 9 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDKV App&Go: zbliżeniowo na stacjach Moya

DKV App&Go: zbliżeniowo na stacjach Moya

Płatności zbliżeniowe przy dystrybutorze są teraz możliwe na 350 stacjach w sieci Moya dzięki usłudze DKV App&Go.

To pierwsza marka stacji w Polsce, na której DKV Mobility oferuje rozliczenia za pomocą usługi DKV App&Go. W Europie aplikacja ta obsługuje już 4000 punktów w Austrii, Belgii, Danii, Niemczech, Węgrzech, Włoszech, Luksemburgu czy Holandii.

Łatwe rozliczanie

Płacenie za paliwo smartfonem przy dystrybutorze jest niezwykle wygodne, ponieważ skraca łączny czas tankowania i eliminuje konieczność odwiedzania stacji. A dzięki temu, że płatności można dokonywać z pomocą aplikacji popularnego operatora karty paliwowej, łatwe jest rozliczanie tych kosztów w rachunku firmowym. Transakcje zakupu paliw są ujęte w okresowych fakturach, obok innych wydatków powiązanych z kartą paliwową, jak opłaty drogowe, serwis pojazdów, myjnie czy zakupy akcesoriów na stacjach.

DKV Mobility rozwija płatności zdalne od blisko dwóch lat. Dzięki temu, że DKV App&Go to usługa własna operatora, niezależna od marki stacji, możliwe jest rozpowszechnienie jej w wielu krajach. Obecnie można korzystać z niej na dziewięciu rynkach.

DKV App&Go: krócej przy dystrybutorze

Stacje Moya, które obsługuje teraz DKV App&Go, należą do Anwim S.A., jednej z największych niezależnych firm paliwowych w Polsce, z siedzibą w Warszawie.

– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze dotychczasowe partnerstwo w obszarze paliw o płatności mobilne. To duża korzyść dla naszych klientów – mówi Anna Biekionis, dyrektor krajowy DKV Mobility.

– Anwim jest jednym z największych graczy na polskim rynku paliwowym i zaimponował nam niezwykle wysokim poziomem pracy zespołowej i zaangażowania podczas technicznego podłączenia usługi – dodaje Sven Mehringer, dyrektor zarządzający ds. energii i usług dla pojazdów w DKV Mobility.

– Dzięki temu, że płatności zbliżeniowe działają na naszych stacjach paliw Moya, tankowanie stało się szybsze i bardziej efektywne – podsumowuje Andrzej Kisała, dyrektor rozwoju sprzedaży flotowej, Moya.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź