Wielton po raz pierwszy prezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
W dniach od 7 do 9 listopada odwiedzający halę EXPO XXI mogą zobaczyć naczepę kurtynową typu Mega do transportu intermodalnego, a także zapoznać się z szeroką gamą wieluńskiego producenta i ofertą Aberg Conncect, spółki wchodzącej w skład Grupy Wielton.
Ważne wydarzenie
Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland to jedno z większych wydarzeń biznesowych organizowanych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przeznaczone są dla firm związanych z branżą TSL, które użytkują lub poszukują rozwiązań w dziedzinie transportu, spedycji oraz logistyki. Podczas tegorocznej edycji jednym z wystawców jest firma Wielton. Na stoisku zewnętrznym zaprezentowano do transportu kombinowanego naczepę kurtynową Curtain Master MEGA. Pojazd sprawdzi się w transporcie ładunków objętościowych, np. z przemysłu motoryzacyjnego, a także napojów, opon, sprzętu AGD czy pojemników gitterbox. Pojazd ten pozwala na transport ładunków o wysokości 3 m, a całkowita kubatura pojazdu wynosi około 100 m3. Jednocześnie zachowano niską masę własną naczepy od 6300 kg, co istotnie wpłynęło na obniżenie kosztów jej eksploatacji.
– Targi TransLogistica Poland to doskonała okazja do zapoznania się z szerokim portfolio marki Wielton oraz wachlarzem wyposażenia dodatkowego. W Warszawie prezentujemy naczepę kurtynową Curtain Master Mega z systemem intermodalnym. Można ją również wykorzystywać do transportu promem, dzięki wyposażeniu jej w uchwyty umożliwiające właściwe zabezpieczenie podczas przeprawy statkiem. Nie zabraknie także rozwiązań Aberg Connect, spółki, która odpowiada za rozwiązania telematyczne i TPMS do produktów wszystkich marek Grupy Wielton. Na odwiedzających nasze stoiska czekają eksperci, którzy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania – mówi Piotr Kuś, wiceprezes i dyrektor generalny Wielton S.A.
Unoszenie, mocowanie
Curtain Master Mega ma wzmocnioną ramę i zawieszenie pneumatyczne, a także składany zderzak. Wzmocnienia w podwoziu, umożliwiają przeładunek pionowy. Naczepa ma zawieszenie rozłączne. 4 punkty chwytania rozmieszczono zgodnie z normą UIC 596-5. Wzmocnioną tablicę przyłączeniową chronią dodatkowe odboje gumowe.
Prezentowany pojazd wyposażono w system zapobiegający powstawaniu powłoki lodowej na dachu naczepy oraz ścianę do blokowania ładunku Aberg Fix. Ma podłogę ze sklejki podniesionym współczynniku tarcia, wytrzymującą nacisk osi wózka do 7,5 t. Blacha ryflowana w tylnej części naczepy chroni podłogę przed uszkodzeniami, na które jest narażona podczas wjeżdżania wózkiem widłowym. Pojazd zaopatrzono w 19 standardowych par uchwytów mocujących ładunek, a także w 8 par uchwytów mocowania ładunku 5 t. Dodatkowo w naczepie zastosowano podwieszane pasy Hestal Cargo Master, stoper palet z safety-lock i łącznie 20 adapterów 2 t oraz 4 t.
Wielton: własna telematyka
Spółka Aberg Connect zajmuje się telematyką oraz systemami kontroli ciśnienia w oponach dla produktów Grupy Wielton. Ma rozwiązania przeznaczone do monitorowania stanu pojazdów w czasie rzeczywistym. Dostarcza informacje o aktualnym stanie naczepy: ciśnieniu w ogumieniu, obciążeniu osi, przebiegu, lokalizacji czy prędkości. Nie tylko ułatwia obsługę i utrzymanie właściwego stanu pojazdów, ale przede wszystkim zwiększa bezpieczeństwo kierowców oraz ładunków. Portal Aberg Connect to narzędzie ułatwiające szybkie i efektywne monitorowanie floty, sprawdzanie bieżących informacji o pojazdach oraz szybkie reagowanie w przypadku jakichkolwiek usterek.