Carrier Transicold wprowadza na rynek dwa innowacyjne agregaty chłodnicze do naczep: Vector S 15 i Vector HE 17. Na temat zastosowanych w nich rozwiązań oraz korzyści, jakie przynoszą użytkownikom rozmawiamy z Tomaszem Ostrowskim, współwłaścicielem firmy Ecoterm.
Ecoterm ma olbrzymie doświadczenie, specjalizuje się w chłodnictwie od wielu lat. Co nowego wnoszą do branży nowe agregaty firmy Carrier Transicold: Vector S 15 i Vector HE 17?
Rzeczywiście, Ecoterm od wielu lat specjalizuje się w chłodnictwie drogowym. Dlatego też nasze najnowsze innowacje to agregaty chłodnicze Carrier Vector S 15 i Vector HE 17. Oba modele oferują wyjątkową wydajność i niezawodność, a także znacząco obniżają całkowity koszt posiadania.

Skąd te zalety?
Vector S 15 to semi-elektryczny agregat chłodniczy, który łączy wysoką wydajność w trybie diesla z cichą i efektywną pracą. Jego lekka konstrukcja pozwala na obniżenie kosztów operacyjnych poprzez zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie ładowności pojazdu. Agregat ten waży zaledwie około 700 kg. Dodatkowo, łatwy dostęp do części zamiennych upraszcza konserwację i minimalizuje ryzyko awarii.
A Vector HE 17?
Vector HE 17 to nowoczesny system chłodniczy, który zmniejsza zużycie paliwa nawet o 30% w porównaniu z poprzednim modelem, agregatem Vector 1550. Dzięki rozwiązaniom zastosowanym w falowniku oraz w pełni elektrycznej architekturze E-Drive, Vector HE 17 oferuje doskonałą wydajność chłodzenia, a zarazem redukcję hałasu i emisji CO2. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla transportu długodystansowego, jak i dostaw miejskich.
Obecnie normą jest wspieranie ciągłości łańcucha chłodniczego przez telematykę. Jakie rozwiązania w tej dziedzinie proponuje Carrier Transicold?
Użytkowników urządzeń chłodniczych wspiera platforma telematyczna Lynx Fleet.Umożliwia ona inteligentne monitorowanie systemów chłodniczych z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki zaawansowanemu zdalnemu monitorowaniu temperatury, dwukierunkowemu zarządzaniu operacyjnemu i funkcji geofencingu, Lynx Fleet pomaga w optymalizacji zarządzania flotą, minimalizując czas przestojów i jeszcze bardziej obniża całkowity koszt posiadania.
Zleceniodawcy transportu coraz wyżej podnoszą poprzeczkę. Przewoźnicy muszą temu sprostać, a jednym ze sposobów jest uważne inwestowanie w sprzęt. Jak Ecoterm przygotowuje się na przyszłe wymagania rynku?
Naszym celem jest dalsze rozwijanie innowacyjnych rozwiązań chłodniczych, które spełniają najwyższe standardy jakości i zrównoważonego rozwoju. Chcemy kontynuować współpracę z firmą Carrier Transicold, aby dostarczać naszym klientom najnowocześniejsze technologie i zapewniać im maksymalną wydajność i niezawodność.
Dziękuję za rozmowę.
Dziękuję również. Cieszę się, że mogłem podzielić się informacjami o naszych najnowszych produktach i planach na przyszłość. Naczepy z naszymi nowymi agregatami będą prezentowane na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk podczas wyborów Pomorskiej Miss Scania 28 czerwca. Wtedy będzie okazja poznać je z bliska i umówić się na testy w całej Polsce. Serdecznie zapraszam do wypróbowania naszych urządzeń.