poniedziałek, 19 maja, 2025
Strona głównaAktualnościMaxus chce podbić polski rynek

Maxus chce podbić polski rynek

Maxus ogłosił swoje plany związane z polskim rynkiem i trzeba przyznać, że są ambitne. Zakładają rozbudowę dostępnej gamy modelowej, silniki wysokoprężne i rozszerzenie sieci dealerskiej.

Marka Maxus zadebiutowała na polskim rynku w 2022 r. Na przestrzeni ostatnich trzech lat zdążyła zbudować na nim jedną z najszerszych gam modeli dostawczych. Obejmuje ona siedem pozycji, z czego aż cztery elektryczne. Zielony transport to prawdziwa specjalność Maxusa, która daje mu pozycję lidera w tym obszarze. Bardzo zaawansowane układy napędu elektrycznego oferowane są w modelach zróżnicowanego typu, w tym również w specjalistycznych konfiguracjach. Na przykład w połączeniu z układem 4×4.

Maxus wprowadza do Polski wyczekiwane modele

W przeciągu najbliższych kilku miesięcy nastąpi gwałtowny wzrost zaangażowania Maxusa na polskim rynku.

„Po blisko trzech latach obecności jesteśmy już gotowi na znaczące zwiększenie swojej ekspozycji: wejście na nowe obszary rynku, w tym najpopularniejsze segmenty samochodów dostawczych z silnikami wysokoprężnymi, oraz zwiększenie zasięgu sieci sprzedażowej i serwisowej na terenie całego kraju” – zapowiada Yaroslav Gural, CEE Manager Maxus.

Pierwszym etapem ofensywy będzie wzmocnienie wiodącej pozycji Maxusa na polu zielonego transportu. Z dużym zainteresowaniem przyjęto już w marcu pierwszą z zaplanowanych na ten rok premier, czyli średniej wielkości van e-Deliver 5. Zupełnie nowa pozycja w portfolio marki jest już dostępna na rynku w promocyjnej ofercie. Pierwsze egzemplarze e-Deliver 5 pojawią się na polskich drogach już w maju.

Jeszcze w pierwszej połowie roku do gamy dołączy najbardziej spektakularna z tegorocznych nowości Maxusa, czyli e-Terron 9. To pierwszy w europejskiej dystrybucji elektryczny pick-up z napędem na cztery koła. Efektowny model będzie stanowił ważne uzupełnienie rynkowej oferty zarówno w kontekście użytku profesjonalnego, jak i rekreacyjnego przez Klientów indywidualnych.

Jeszcze przed końcem rynku do sprzedaży trafi również bliźniaczy Terron 9 napędzany silnikiem wysokoprężnym. Będzie to jeden z modeli znacznie poszerzający zasięg rynkowy Maxusa w najpopularniejszych w Polsce segmentach modeli użytkowych z napędami spalinowymi.

Yaroslav Gural zapewnia, ze nowa strategia marki już przynosi efekty. Od początku bieżącego roku firma notuje bezprecedensowe wzrosty wyników sprzedaży Maxusa za sprawą modelu Deliver 9. To duży van o ładowności do 1,2 t oraz przestrzeni ładunkowej do 12,9 m³. Z bogatym wyposażeniem obejmującym m.in. bezprzewodowe połączenie Apple CarPlay oraz dwulitrowym dieslem o mocy 150 KM dostępny jest już od 1200 zł netto miesięcznie. Teraz czas na podobne połączenie właściwości transportowych z wydajnymi i trwałymi napędami wysokoprężnymi. Wszystko to przy bardzo konkurencyjnie skalkulowanej ofercie finansowania w kolejnych modelach Maxusa na polskim rynku.

Maxus rozbudowuje sieć dealerską na obszarze całej Polski

W ramach szeroko zakrojonego planu ekspansji na 2025 r. polski importer marki Maxus dokonuje również głębokich zmian w sieci dealerskiej. Plan zakłada utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocław, Kraków, Gdańsk, Gdynia czy Szczecin, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie i Elblągu.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź