DPD Mobile umożliwia teraz realizowanie płatności poprzez Google Pay oraz Apple Pay. To odpowiedź na dynamiczny rozwój technologii mobilnych i ułatwianie codziennych czynności.
Główne korzyści dla posiadaczy aplikacji DPD Mobile:
- Nowe metody płatności. Integracja z Google Pay i Apple Pay pozwalają na szybsze i bezpieczniejsze płatności bez ręcznego wpisywania danych karty,
- Zarządzanie przesyłkami nigdy nie było tak proste. Uzyskaj numer telefonu do kuriera, śledź status swojej paczki w czasie rzeczywistym, zmień adres dostawy, przekieruj przesyłkę do punktów odbioru lub przekaż zarządzanie paczką innemu użytkownikowi systemu,
- Sieć DPD Pickup to ponad 31 tysięcy punktów i automatów paczkowych w całej Polsce. Sprawdź najbliższy punkt lub automat paczkowy DPD w aplikacji poprzez funkcje mapy,
- Dostęp do atrakcyjnych promocji na nadawanie przesyłek. Nadaj paczkę krajową już od 10 zł, a paczkę zagraniczną pomiędzy dwoma punktami DPD Pickup (których jest już ponad 110 tys. w Europie) już od 30 zł.
DPD Mobile pozwoli płacić za pomocą Google Pay lub Apple Pay
To ogromne ułatwienie dla wszystkich, którzy cenią sobie szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Dzięki integracji z tymi popularnymi systemami płatności, użytkownicy mogą teraz opłacać swoje przesyłki bez konieczności ręcznego wpisywania danych karty kredytowej. Wystarczy kilka kliknięć na ekranie smartfona, aby sfinalizować transakcję.
„Widzimy, że użytkownicy oczekują dziś prostych i szybkich rozwiązań, dlatego też oprócz nowych metod płatności, oferujemy także kompleksowe zarządzanie przesyłkami z poziomu smartfona..” – podsumowuje Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.
Czy da się jeszcze łatwiej?
Aplikacja DPD Mobile to przede wszystkim narzędzie, które umożliwia pełną kontrolę nad przesyłkami. Użytkownicy mogą śledzić status swoich przesyłek, zmieniać adres dostawy czy przekierowywać przesyłki do innego punktu DPD Pickup w całej Polsce. Wśród nich znajdują się zarówno punkty partnerskie w popularnych sieciach handlowych takich jak m.in. Żabka, Dino, Kaufland, jak i automaty paczkowe. Paczkę w aplikacji można również przekazać innej osobie, która bez problemu odbierze ją w Twoim imieniu.
Dzięki funkcji mapy punktów odbioru i nadań, klienci mogą łatwo znaleźć najdogodniejszą lokalizację do odebrania lub nadania paczki. Aplikacja pokazuje nie tylko adresy punktów, ale także wskazówki dojazdu. To rozwiązanie idealne dla osób ceniących sobie elastyczność i wygodę.
Za sprawą nowych funkcjonalności aplikacja mobilna staje się jeszcze bardziej przyjazna dla użytkownika. Możliwość kontaktu z kurierem bezpośrednio z poziomu aplikacji to kolejny krok ku pełnej transparentności procesu doręczeń. Klienci mogą zadzwonić do kuriera obsługującego ich przesyłkę. To pozwala na bieżąco monitorować jej status i w razie potrzeby dokonać niezbędnych zmian.
Na użytkowników aplikacji DPD Mobile czekają ponadto atrakcyjne promocje na nadania przesyłek. Wysyłka paczki krajowej do 3 kg z jednego punktu DPD Pickup do innego punktu dzięki aplikacji możliwa jest już od 10 zł. Z punktu na adres – od 15 zł. Z kolei nadanie paczki zagranicznej pomiędzy dwoma punktami DPD Pickup w całej Europie dostępne jest w cenie od 30 zł.
To doskonała okazja, aby przekonać się o zaletach korzystania z aplikacji i samodzielnie przetestować jej funkcjonalności.