13 czerwca 2033 roku w Rzeszowie Omega Pilzno odebrała pierwszych pięć z zamówionych na ten rok 30 Actrosów 1845.
Uroczyste przekazanie pierwszych pięciu Actrosów, z 30 zamówionych przez Omega Pilzno do odbioru w tym roku, odbyło się w siedzibie salonie Sobiesław Zasada Automotive w Rzeszowie, dilera Mercedes-Benz Trucks.
Długofalowa i strategiczna
Czerwone ciągniki siodłowe dołączą do liczącej ponad 700 zestawów floty jednego z największych polskich przewoźników. Zamówienie otwiera współpracę Omegi Pilzno i Daimler Truck Polska, która według planów obydwu firm ma mieć charakter długofalowy i strategiczny.
Grupę Omega Pilzno tworzą spółki zajmujące się usługami logistycznymi. Jako operator logistyczny firma ma ponad 160 tys. mkw. powierzchni magazynowej i zapewnia klientom logistykę kontraktową, transport drogowy, morski, lotniczy, odprawy celne i konfekcjonowanie. Drugi obszar koncentruje się wokół samochodów ciężarowych. Omega Pilzno ma trzy autoryzowane serwisy, spółkę zajmującą się wynajmem Omega Pilzno Rental, własne stacje paliwowe oraz prowadzi usługi spedycji i serwis opon.
– U źródeł współpracy z Omega Pilzno leży nasza strategia poszukiwania możliwości wzrostu i rozwoju na polskim rynku poprzez nawiązywanie relacji biznesowych z największymi partnerami. Dlatego traktujemy tę transakcję jako początek wspólnej drogi, partnerstwa opartego na długofalowych celach i wzajemnym zaufaniu – mówi Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska. – Pracowaliśmy na ten moment kilka lat, poznając się wzajemnie i budując fundamenty relacji biznesowej, której owoce mamy nadzieję zbierać w kolejnych latach. Mamy poczucie odpowiedzialności za tę współpracę i jesteśmy gotowi na wyzwania, które postawi przed nami nasz nowy strategiczny partner.
Zakup po testach
Zanim doszło do zakupu pierwszych Actrosów, firma miała możliwość dokładnego zapoznania się z tym pojazdem ciężarowym. Wizyta w fabryce producenta w Wörth oraz testy paliwowe przekonały firmę o potencjale ekonomicznym i jakości produktu.
– Testy sprawdzające zużycie paliwa wypadły bardzo dobrze, a dla każdego przewoźnika to dziś podstawowy parametr – podkreśla Adam Godawski. – Dodatkowym argumentem była dostępność samochodów, bliskość autoryzowanego serwisu w Rzeszowie, a także korzystna cena wraz z pełnym kontraktem serwisowym. Mam nadzieję, że ta transakcja rozpocznie współpracę, która obydwu stronom przyniesie wiele satysfakcji.