wtorek, 16 kwietnia, 2024
Strona głównaAktualnościPierwsza e-naczepa Schmitz Cargobull w Niemczech

Pierwsza e-naczepa Schmitz Cargobull w Niemczech

Firma Rubetrans Logistics jako pierwsza w Niemczech odebrała elektryczną naczepę chłodniczą Schmitz Cargobull. e-naczepa pomoże zelektryfikować transport.

– Oszczędność paliwa i emisji to główne powody zakupu tego pojazdu. Cieszymy się, że możemy rozwijać elektryfikację transportu wyznaczać trendy w całej branży – powiedział Fabian Diekmann, dyrektor ds. zarządzania flotą w Rubetrans Logistics.

e-naczepa – Schmitz Cargobull jest pierwszy

Schmitz Cargobull jako pierwszy na rynku producent homologował zelektryfikowaną naczepę chłodniczą i włączył ją do oferty. e-naczepa jest wyposażona w elektryczny agregat chłodniczy S.CU ep85 oraz oś elektryczną, która go zasila. Energia gromadzona jest w akumulatorze, będącym częścią wyposażenia naczepy.

Pojazd jest niezwykle cichy. Agregat S.CU ep85 zapewnia wydajność chłodzenia do 15 800 watów i moc grzewczą do 10 500 watów. Akumulator został ulokowany w pobliżu nóg podporowych, co pozostawiło pod naczepą wolne miejsce, które wykorzystano montując schowki na 36 palet. Zelektryfikowana oś naczepy odzyskuje energię podczas hamowania, wydłużając czas pracy agregatu i skracając czas ładowania akumulatora z sieci.

Specjalista od artykułów spożywczych

Rubetrans Logistics przewozi artykuły spożywcze w Niemczech i krajach sąsiednich. Od 1992 roku ta średniej wielkości, rodzinna firma znacznie rozwinęła działalność, oferuje m.in. pakowanie i przepakowywanie oraz cross-docking. Obecnie kładzie nacisk na zrównoważony rozwój. Stosuje bio-LNG i testuje pojazdy elektryczne.  

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź