środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGoodyear CheckPoint w Premio Opmar

Goodyear CheckPoint w Premio Opmar

Premio Opmar jako pierwszy serwis sieci Premio w Polsce wprowadził do oferty czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, który umożliwia monitorowanie kluczowych parametrów opon oraz wagi pojazdów ciężarowych.

CheckPoint pozwala wyeliminować czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów, co przynosi korzyści operacyjne i ekonomiczne dla kilkuset flot obsługiwanych w skali roku przez Opmar.

Kontrola w kilka sekund

Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w kamery, lasery i czujniki. System odczytuje informacje o oponie oraz parametrach pojazdu, gdy ten przejeżdża nad płytą. Zebrane dane, wraz z precyzyjnym oznaczeniem ciężarówki, są natychmiast przesyłane do serwisu oraz menedżerów floty, umożliwiając im szybkie podejmowanie decyzji i planowanie obsługi.

Rozwiązanie Goodyeara znacznie usprawnia czasochłonne dotychczas sprawdzanie ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika, oferując zautomatyzowany monitoring, który można przeprowadzić w zaledwie kilka sekund. System pozwala również na kontrolę obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu, eliminując ryzyko kar finansowych z powodu przeciążenia samochodu ciężarowego. Mając informacje o stanie opon w pojazdach, menadżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, co przekłada się na większe bezpieczeństwo na drodze i oszczędności.

Premio Opmar

– Goodyear CheckPoint przynosi realne oszczędności czasu i pieniędzy. Dziesiątki czy setki pojazdów łatwiej jest kontrolować stosując rozwiązania informatyczne. Łatwiej zbudować przewagę konkurencyjną i zadbać o ekonomię swojego biznesu, co dotyczy zarówno obsługiwanych flot, jak i serwisów – powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor dywizji opon ciężarowych Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ. – Premio Opmar to nie tylko firma z dorobkiem, ale także z pasją do obsługi flot transportowych. Mamy nadzieję, że także inne serwisy dostrzegą korzyści płynące z wdrożenia CheckPoint.

Należąca do Goodyeara franczyzowa sieć Premio zrzesza 160 serwisów w całej Polsce.

Premio Opmar: głównie floty

Placówka Premio Opmar mieszcząca się w Łyskach k. Choroszczy to serwis oponiarski z dużym doświadczeniem, a zarazem firma rodzinna zarządzana przez Marka Borowskiego i jego córkę. Oferuje sprzedaż, wymianę i konserwację opon dla szerokiego spektrum klientów, ale to obsługa flot stanowi rdzeń działalności.

– Jesteśmy dumni, że jako pierwszy serwis w Polsce wprowadziliśmy rozwiązanie Goodyear CheckPoint. To innowacja, która pozwoli nam podnieść poziom usług serwisowych jeszcze wyżej, wykluczając czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów – powiedział Marek Borowski, właściciel Premio Opmar.

Premio Opmar obsługuje w skali roku kilkaset flot transportowych: lokalnych, krajowych, ale także międzynarodowych jako partner europejskiej sieci serwisowej Goodyear TruckForce. Dogodne położenie placówki przy trasie S8, niedaleko Białegostoku, pozwala na szybki i wygodny dostęp do usług. W razie nagłych awarii na trasie, Premio Opmar zapewnia obsługę mobilnego serwisu, dzięki czemu pojazd może szybciej wrócić do wykonywania zadań.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź