Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku, który odbędzie się w dniach 27 marca – 7 kwietnia w Tajlandii, Isuzu pokaże swój pierwszy pojazd elektryczny. Będzie to pikap D-MAX BEV.
Prototyp Isuzu D-MAX BEV został tak opracowany, aby sprostać potrzebom w segmentach użytkowym i osobowym. Zachowując oczekiwane właściwości charakterystyczne dla pikapa – napęd na cztery koła i wytrzymałość w trudnych warunkach drogowych
Napęd 4WD z nowo opracowanymi osiami elektrycznymi z przodu i z tyłu, ma oferować doskonałą wydajność na nierównych drogach. Liniowe przyspieszenie charakterystyczne dla pojazdów z napędem elektrycznym minimalizuje hałas i drgania.
Elektryczny D-MAX ma mieć dużą zdolność do holowania przyczepy dzięki zastosowaniu mocnych silników elektrycznych oraz solidnej konstrukcji ramy i nadwozia. Pozwala to D-MAX BEV osiągać takie same wyniki, jak w modelach z silnikami wysokoprężnymi.
Europejska premiera
Premierę zaplanowano na wybranych rynkach, głównie europejskich na 2025 rok. Później model trafi do Wielkiej Brytanii, Australii, Tajlandii i innych krajów, uwzględniając potrzeby i dojrzałość infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.
Szczegóły D-MAX BEV
D-MAX ma mieć zaawansowane możliwości ładowania. Będzie możliwe ładowanie prądem zmiennym i stałym – zgodnie z europejskim standardem CCS2
System napędu | Pełny napęd 4×4 |
Typ baterii | Litowo-jonowa |
Pojemność baterii | 66,9 kWh |
Maksymalna moc | 130 kW (silnik z przodu 40 kW / silnik z tyłu 90 kW) |
Maksymalny moment | 325 Nm (silnik z przodu 108 Nm / silnik z tyłu 217 Nm) |
Maksymalna prędkość | Powyżej 130 km/h |
Maksymalna ładowność | 1000 kg |
Maksymalna zdolność holowania | 3,5 t |
Typ ładowania | DC: CCS2 / AC: Typ 2 |
Zasięg jazdy | w fazie rozwoju, planowane 300 km w zależności od użytkowania i warunków |