piątek, 19 września, 2025
Strona głównaAktualnościGoodyear KMAX GEN-3: nowe opony ciężarowe

Goodyear KMAX GEN-3: nowe opony ciężarowe

Goodyear KMAX GEN-3 to nowa generacja opon zorientowana na przebieg. Istotną redukcję oporów toczenia osiągnięto dzięki intensywnym pracom nad udoskonaleniom mieszanki bieżnika i nowej konstrukcji. Zamierzony efekt został osiągnięty, a kierowcy mogą ponadto liczyć na najdłuższe przebiegi i najwyższe osiągi w całej gamie KMAX.

Nowa seria opon Goodyear KMAX GEN-3 zapewnia nie tylko najdłuższe w swojej klasie przebiegi w porównaniu do poprzednich modeli. Oferuje też lepszą przyczepność i nawet o 13% niższe opory toczenia. Do tego należy dodać co najmniej 40-procentowy udział materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. A to wszystko przy zachowaniu niezawodnej trwałości, na której polegają floty. Konstrukcję opony opracowano z myślą o obniżeniu całkowitego kosztu posiadania. Dzięki temu jej stosowanie może zmniejszyć koszty operacyjne i zapewnić potencjalne roczne oszczędności paliwa sięgające nawet 1236 euro w przeliczeniu na pojazd. Nowa seria obejmuje trzy modele. KMAX S GEN-3 przeznaczony jest na oś kierowaną. KMAX D GEN-3 – na oś napędową, zaś KMAX T GEN-3 na osie naczepy. Każdą oponę z tej serii opracowano z naciskiem na dłuższe przebiegi. Dzięki niższym oporom toczenia są one jeszcze bardziej efektywne niż poprzednie modele.

„Opony z nowej gamy Goodyear KMAX GEN-3 zapewniają długie przebiegi i wyższą efektywność paliwową bez kompromisów w zakresie osiągów, pomagając naszym klientom pewnie stawiać czoła codziennym wyzwaniom” – powiedział Xavier Fraipont,  wiceprezes dywizji opon użytkowych w regionie EMEA w Goodyear.

Goodyear KMAX GEN-3 zwiększy wydajność

Zastosowanie w pełni krzemionkowej mieszanki bieżnika w oponach na oś kierowaną i napędową zwiększa ich odporność na ścieranie. Ponadto pozwala utrzymać niską temperaturę pracy i tym samym przyczynia się do redukcji oporów toczenia oraz zużycia paliwa. Opony zaprojektowano z myślą o napędzie elektrycznym. Dzięki czemu sprawdzą się zarówno w pojazdach z silnikiem Diesla, jak i w wersjach hybrydowych oraz elektrycznych. Zwiększona nośność i sztywność bieżnika pozwalają sprostać dodatkowej masie i wysokiemu momentowi obrotowemu pojazdów elektrycznych. Obniżone opory toczenia wspierają ich zasięg.

„Opony Goodyear KMAX GEN-3 wspierają obniżenie całkowitego kosztu posiadania, co potwierdza nasze nieustanne zaangażowanie w rozwój produktów premium odpowiadających realnym potrzebom flot. Nowa generacja zapewnia sprawdzone przebiegi oraz nawet o 13% niższe opory toczenia, co przekłada się na wymierne oszczędności paliwa i redukcję emisji CO₂ po stronie operatorów,” skomentował Maciej Szymański,  dyrektor  Goodyear ds. marketingu w segmencie opon użytkowych w regionie EMEA.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź