sobota, 23 sierpnia, 2025
Strona głównaAktualnościScania Poland Edition – dwa pierwsze egzemplarze już na drogach

Scania Poland Edition – dwa pierwsze egzemplarze już na drogach

Scania Poland Edition to ściśle limitowana seria ciężarówek. Jej debiut oczywiście związany jest z 30-leciem działalności marki Scania w Polsce. Wersja Scania Poland Edition powstała we współpracy z warsztatem Svempas. Dwa pierwsze egzemplarze tej serii trafiły do państwa Pawła i Joanny Marchlewiczów, właścicieli Pamar-Trans oraz Pak-Trans.

Pamar-Trans, firma działająca na rynku transportowym od 2012 roku, zaczynała od lekkich pojazdów dostawczych Z czasem wkroczyła w segment transportu ciężkiego. Obecnie dysponuje flotą 20 pojazdów, z czego aż 15 to Scanie. Pak-Trans specjalizuje się w szeroko pojętych usługach transportowych i logistycznych, oferując przewóz towarów, magazynowanie oraz wynajem pojazdów.

Od początku wiedzieliśmy, że Scania to marka, na którą warto postawić. To wybór strategiczny, ale też emocjonalny. Jubileuszowa seria to nie tylko wyjątkowy design, ale też wyraz szacunku do historii i dziedzictwa tej marki Mieć pojazd z udziałem warsztatu Svempas to jak posiadać dzieło sztuki na kołach. Te ciężarówki nie przejeżdżają niezauważone.  – mówi Paweł Marchlewicz właściciel firmy Pamar-Trans i Pak-Trans.

Scania Poland Edition – detale, których nie mają inne Scanie

Stworzona z okazji 30-lecia obecności marki w Polsce, Scania Poland Edition bazuje na modelu Scania 560 S z kabiną Highline i układem 4×2. Wyróżnia się nie tylko topową specyfikacją, ale także wyjątkową oprawą wizualną. Kluczowy udział w projekcie miał szwedzki warsztat Svempas, znany z unikatowych projektów tuningowych. Efektem tej współpracy jest ciężarówka, która zwraca uwagę detalem. Od specjalnego lakieru w barwach czerni i czerwieni, przez emblematy z orłem i logotypami 30-lecia, aż po ręcznie dopracowane wnętrze. Scania Poland Edition to edycja ściśle limitowana – powstanie zaledwie kilka egzemplarzy. Pierwsze z nich już trafiły na trasy i będą ambasadorami marki zarówno na polskich, jak i europejskich drogach.

Oba pojazdy zostały dodatkowo doposażone przez serwis Scania w Olsztynie – zgodnie z preferencjami klienta. Pojawiło się orurowanie, indywidualne oznakowanie firmy, a także dodatkowe oświetlenie LED. Te elementy wzmacniają przekaz: to flota, która nie idzie na kompromisy.

Wydanie pierwszych egzemplarzy Scania Poland Edition to dla nas moment szczególny – symboliczny i osobisty. W roku jubileuszu 30-lecia obecności Scania w Polsce stworzyliśmy pojazdy, które są wyrazem uznania dla naszych klientów, ale też celebracją wspólnej drogi, jaką przeszliśmy przez te trzy dekady – mówi Wojciech Rowiński, dyrektor generalny Scania Polska S.A.

Inwestycja, która pracuje na wizerunek

Zakup limitowanej edycji pojazdów Scania to przemyślana decyzja, mająca na celu wyróżnienie się na rynku obu firm i zbudowanie jeszcze większego zaufania wśród klientów. Paweł Marchlewicz przyznaje, że limitowanie Scanie przyciągają spojrzenia i robią wrażenie. Jak mówi, dla kontrahentów to sygnał, że mają do czynienia z firmą solidną, nowoczesną i z charakterem.

– Ponieważ są to firmy rodzinne, każde zlecenie traktowane jest z osobistym zaangażowaniem. Klienci cenią nas za terminowość, rzetelność i elastyczne podejście – potrafimy dostosować do zmieniających się  warunków i potrzeb rynku. Zbudowaliśmy zaufanie, które procentuje w długofalowej współpracy – dodaje Paweł Marchlewicz

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź