Goodyear zaprezentował najnowszą wersję czytnika Goodyear CheckPoint. To wersja wzbogacona o nowe funkcje i technologię pomiaru głębokości bieżnika. System oferuje operatorom flot i partnerom serwisowym większe wsparcie w rozwoju biznesu. Zwiększa również efektywność operacyjną.
Goodyear CheckPoint to najazdowy system kontroli opon. To metalowa płyta montowanej na nawierzchni, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. Natomiast podczas targów IAA Transportation 2024 Goodyear zaprezentował szereg usprawnień, w tym modułowy czujnik głębokości bieżnika oraz zaawansowaną technologię optyczną zapewniającą większą trwałość, precyzję i łatwość obsługi serwisowej.
Najnowsza wersja systemu Goodyear CheckPoint skuteczniej wspiera proaktywną konserwację, rozwój usług serwisowych oraz wydajność operacyjną warsztatów.
Nowe funkcje Goodyear CheckPoint:
- Live Display (Goodyear FleetHub). Łatwe wyświetlanie pomiarów opon na dowolnym podłączonym zewnętrznym wyświetlaczu, dedykowane do użytku w warsztatach. Pozwala technikom ustalić niezbędne działania. Klienci mogą uzyskać dostęp do wyników poprzez zeskanowanie kodu QR.
- Monitoring pojazdów niezarejestrowanych w systemie. Możliwość monitorowania stanu opon w pojazdach, jeszcze nie zarejestrowanych w aplikacji. To nowe możliwości w zakresie angażowania przejeżdżających pojazdów i promowania usług.
- Raport przeglądu floty. Dostarcza użytkownikom informacji o stanie ogumienia – z podziałem na pojazdy, osie i pozycje kół.



Pełna integracja z cyfrowym ekosystemem Goodyear
System Goodyear CheckPoint jest zintegrowany z aplikacjami Goodyear FleetHub, DriverHub oraz FleetOnlineSolutions. Co zapewnia natychmiastowy dostęp do alertów, raportów i danych historycznych. Dzięki temu możliwe jest bardziej inteligentne i proaktywne zarządzanie konserwacją opon i pojazdów. To także korzyść dla bezpieczeństwa, efektywności operacyjnej oraz rozwoju biznesu na każdym etapie łańcucha wartości w transporcie.
Patricia Azzoni, Product Manager w Goodyear twierdzi, że ta udoskonalona wersja łączy kluczowe zmiany sprzętowe i programowe. Rozwija koncepcję zapoczątkowaną w ubiegłym roku, czyli rozszerzamy zastosowanie Goodyear CheckPoint poza zarządzanie flotą i zwiększa zakres jego możliwości. Ponadto dealerzy i dostawcy usług zyskują więcej narzędzi do usprawnienia codziennej pracy. Również wykorzystania natychmiastowych danych do wyróżnienia swojej oferty i przyciągnięcia nowych klientów.