Allegro Delivery od teraz współdziała z firmą DHL. W opcji jest dostawa do punktów odbioru oraz dostawy kurierskie. Allegro Delivery dotychczas oferowało dostawy do sieci ORLEN Paczka i Allegro One. Teraz rozszerza sieć punktów odbioru do ponad 26 000 w całej Polsce.
Allegro Delivery to jeden z filarów naszej strategii rozwoju w Polsce. Dzięki współpracy z takimi partnerami jak DHL eCommerce czy ORLEN Paczka znacząco zwiększamy zasięg i wygodę dostaw, budując spójne doświadczenie zakupowe i wydajną sieć logistyczną. Przejmując odpowiedzialność za dostawę, oferujemy najwyższy poziom obsługi klientów i sprzedających – mówi Jakub Kłoczewiak, COO Allegro.
W krótkim czasie usługa osiągnęła NPS na poziomie 84 punktów, potwierdzając jej jakość i satysfakcję użytkowników. Allegro Delivery pozwala też zaoferować przewidywalne, atrakcyjne ceny oraz lepiej zarządzać kosztami programu Smart!, wzmacniając pozycję lidera e-commerce w regionie.
DHL – firma globalna i doświadczona
DHL to jeden z największych operatorów logistycznych na świecie i pionier w zakresie automatyzacji dostaw. Swoje pierwsze automaty paczkowe firma uruchomiła już w 2001 roku w Niemczech. Dziś z powodzeniem rozwija sieć OOH , dysponując już ponad 150 000 punktów i automatów w całej Europie.
Dzięki rozbudowanej infrastrukturze i największej, europejskiej sieci – oferuje klientom szeroką dostępność i wygodę.
– Jako globalny lider w branży logistycznej, dysponujemy szerokim doświadczeniem i kompleksową ofertą usług. Pozwalają nam one skutecznie wspierać naszych klientów i odpowiadać na potrzeby rynku. Zapewniamy najwyższy standard obsługi w zakresie przesyłek i zwrotów, które są nieodłącznym elementem zakupów online. Tylko w Polsce, dzięki dynamicznej rozbudowie sieci OOH, klienci mogą korzystać już z ponad 22 000 maszyn i punktów. Na poziomie europejskim DHL pozostaje niekwestionowanym liderem zarówno w segmencie klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jestem przekonana, że nasza współpraca z Allegro, w ramach projektu Delivery, przełoży się na komfort klientów i ich doświadczenia zakupowe – podkreśla Anna Krauze dyrektor ds. strategicznego rozwoju E-Commerce w DHL eCommerce Polska.
Dołączenie DHL do Allegro Delivery to nie tylko znaczący wzrost liczby punktów odbioru. To też gwarancja wysokiej jakości usług i niezawodności – czyli tego, czego klienci Allegro oczekują i potrzebują.
Priorytety rozwoju Allegro Delivery
Rozwój Allegro Delivery to korzyść nie tylko dla klientów, ale też dla sprzedających. Od momentu wprowadzenia – w czerwcu 2024 – już 95 000 firm prowadzących sprzedaż na Allegro korzysta z tej usługi, oferując swoim klientom wygodne i przewidywalne dostawy. Delivery to nie tylko uproszczona logistyka i ujednolicony standard dostaw. To także najkorzystniejsze stawki dla sprzedających w Allegro Smart! oraz najprostszy sposób, by spełnić warunki przystąpienia do programu.
Allegro intensywnie rozwija swoją infrastrukturę logistyczną. Do końca 2025 roku planuje rozbudowę sieci automatów paczkowych One Box o kolejne 2500 urządzeń, co stanowi istotną inwestycję w usprawnienie procesów dostaw. Równolegle rozwijają się także sieci partnerskie – ORLEN Paczka oraz DHL. Dzięki temu Allegro Delivery zyskuje coraz szerszy zasięg. Już w tym momencie spośród 26 000 punktów odbioru aż 16 000 stanowią automaty paczkowe. Allegro intensywnie pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, które zwiększą wygodę korzystania z automatów paczkowych wszystkich partnerów Allegro Delivery. Zapewnią tym samym jednolite, intuicyjne i przewidywalne doświadczenie niezależnie od wybranej formy dostawy. Allegro zapowiada także, że wkrótce do programu dołączą kolejni partnerzy.