1809 stacji – z takim wynikiem OnTurtle zamyka rok 2024. Oznacza to, że w ciągu zaledwie 12 miesięcy firma potroiła swoją sieć HVO.
W kończącym się 2024 roku marce przybyło 100 nowych stacji paliw. Dziś daje ponad trzykrotnie więcej możliwości tankowania HVO w Europie. OnTurtle stale rozwija się, oddając do dyspozycji klientów sieć stacji dopasowujących się do zmieniających się potrzeb branży. Firma oferująca kompleksowe usługi dla profesjonalnych przewoźników zamyka 2024 r. łącznie liczbą 1809 stacji obsługi w 11 krajach Europy, z możliwością tankowania biopaliwa na 71 z nich.
Mniej CO2 nawet o 90%
Firma zainwestowała przede wszystkim w rozbudowę swojej sieci stacji z alternatywnymi źródłami energii, zwłaszcza HVO, technologią zdolną do zmniejszenia emisji CO2 nawet o 90%. W rzeczywistości w 2024 r. OnTurtle potroiła liczbę stacji w swojej sieci HVO. Liczba ta wzrosła z 22 do 71 punktów tankowania w 6 krajach Europy (Holandia, Austria, Niemcy, Hiszpania, Włochy i Belgia).
„W czasie transformacji w kierunku dekarbonizacji branży naszym obowiązkiem jest ułatwienie wprowadzenia zmian przez naszych klientów, proponując im sieć tankowania bardziej zrównoważonych alternatywnych źródeł energii”, wyjaśnia Marta Fàbregas, szefowa w OnTurtle.
Marta Fàbregas dodaje, że HVO jest rozwiązaniem o dużym potencjale dla branży, ponieważ jest kompatybilne z silnikami wysokoprężnymi. Dzięki temu nie wymaga wymiany floty.
1809 stacji to nie jest koniec
OnTurtle pracuje również nad rozwojem sieci LNG w Europie, która obecnie obejmuje 154 stacje. Są one strategicznie rozmieszczone w Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, we Włoszech i Niemczech. Nie istnieje jedna technologia, która zapewniłaby zmniejszenie emisji w profesjonalnym transporcie na skalę globalną. Dlatego też celem jest zaproponowanie klientom różnych opcji oprócz oleju napędowego. Firma OnTurtle rozpoczęła swoją działalność w 1995 r. w La Jonquera, otwierając pierwszą strefę obsługi przeznaczoną wyłącznie dla przewoźników. Sieć liczy obecnie 1809 stacji zlokalizowanych w 11 krajach Europy. Celem w 30. roku działalności jest dalszy rozwój w zakresie wspierania klientów we wszystkim, czego potrzebują przed, w trakcie i po zakończeniu międzynarodowej trasy.