poniedziałek, 9 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościContinental Commercial Vehicle Tires rusza 2 maja

Continental Commercial Vehicle Tires rusza 2 maja

Continental Commercial Vehicle Tires pokona 15 000 km i odwidzi 35 krajów. Nowa, interaktywna pokazowa ciężarówka odwiedzi klientów na europejskich rynkach.

Od maja 2023 roku Continental będzie pokazywać klientom na żywo, podczas wielkiego roadshow w całej Europie, co ma do zaoferowania. Pokazowa ciężarówka będzie w Polsce od 22 maja do 2 czerwca.

„Twój biznes, nasze rozwiązania”

Nowa pokazowa ciężarówka będzie obecna na targach oraz imprezach dotyczących pojazdów użytkowych w 35 krajach pod hasłem „Twoja firma, nasze rozwiązania”.

– Roadshow obraca się wokół naszego kompleksowego podejścia do zarządzania oponami, które jest zakorzenione w koncepcji Lowest Overall Driving Costs, w skrócie LODC, czyli dążenia do najniższych całkowitych kosztów jazdy – mówi Enno Straten, dyrektor strategii, analiz i marketingu w dziale opon na rynek wtórny w krajach EMEA w Continentalu. – Koszty operacyjne floty, na które wpływ mają opony, stanowią ponad 50% kosztów całkowitych. Optymalny dobór opon, zarządzanie serwisem oparte na danych i bieżnikowanie ogumienia mogą znacznie zmniejszyć te wydatki. Właśnie na tym chcemy skupić się, pokazując w całej Europie, że opony nie tylko są czarne i okrągłe, ale mają również ogromny potencjał oszczędnościowy. Nasza ciężarówka prezentuje najnowsze produkty i rozwiązania Continental ukierunkowane na zrównoważony rozwój, efektywne zarządzanie oponami i cyfryzację.

Continental Commercial Vehicle Tires: Wszystko na blogu

Roadshow rozpocznie się 2 maja 2023 roku w Łotwie, a następnie, przez Estonię i Litwę, skieruje się do naszego kraju.

W naszym kraju ciężarówka będzie od 22 maja do 2 czerwca, przemieszczając się między Warszawą, Katowicami oraz Poznaniem. Publicznie będzie można ją zobaczyć na Targach Rozwiązań Transportowych 4Poland, 2 czerwca na Autodromie Jastrząb.

Kierowca Ronny Nittmann, pracujący dla hanowerskiej firmy przewozowej Böhm, będzie prowadził ciężarówkę pokazową przez całą Europę. 42-latek będzie relacjonował swoje doświadczenia z tej dwuletniej podróży na specjalnym blogu. To właśnie tam przewoźnicy, menedżerowie flot, planiści transportu oraz sami kierowcy ciężarówek znajdą aktualne miejsca pobytu pojazdu, a także przydatne informacje na temat transportu i logistyki w poszczególnych krajach oraz zabawne wiadomości i zaskakujące fakty. Eksperci podzielą się swoją wiedzą o oponach do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów dostawczych, zarządzania flotą i tachografów, a także omówią perspektywy mobilności elektrycznej w pojazdach użytkowych.

Designwerk do obejrzenia

Do akcji przyłączy się również szwajcarska firma Designwerk, partner innowacyjny Continental i ekspert w dziedzinie elektrycznych pojazdów użytkowych. Najnowszy model „bezemisyjnej” ciężarówki Designwerk High Cab Semi 6x2T, będzie można zobaczyć w akcji na niektórych odcinkach roadshow. Pojazd zademonstruje m.in. jak daleko może dojechać bez ładowania.

Continental Commercial Vehicle Tires

Opony piątej generacji

Optymalizacja kosztów i redukcja emisji dwutlenku węgla to dwa wyzwania, przed którymi stoją operatorzy flot w całej Europie. Pomocą służą opony o niskim oporze toczenia, które zmniejszają zużycie paliwa. Nowa linia opon Conti Hybrid, wyróżniona niedawno nagrodą Red Dot Award 2023 w kategorii wzornictwo produktu, która zapoczątkowuje rozwój opon piątej generacji, oferuje również wydłużenie przebiegu aż o 20% w stosunku do poprzedniej generacji.

Modele Conti Hybrid HS5 i HD5 będą dostępne we wszystkich popularnych rozmiarach już do końca tego roku. W ciężarówce pokazowej zostanie również zaprezentowana niedawno wprowadzona na rynek opona Conti VanContact Ultra. Ogumienie to, zaprojektowane przede wszystkim z myślą o tzw. dostawach ostatniej mili, ma wyjątkowo mocną ścianę boczną zapewniającą doskonałą trwałość.

Bieżnikowanie, LODC i rozwiązania cyfrowe

Continental demonstruje również potencjał koncepcji ContiLifeCycle. Ponowne wykorzystanie karkasów opon pomaga obniżyć koszty. Przy bieżnikowaniu zużywa się mniej surowców i emituje mniej zanieczyszczeń niż w przypadku produkcji nowej opony. W związku z naciskiem na całkowite koszty operacyjne i zrównoważony rozwój, bieżnikowanie opon do pojazdów użytkowych coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Kolejnym tematem jest koncepcja LODC. To kompleksowe podejście doradztwa w zakresie zarządzania oponami firmy Continental pomaga flotom obniżyć koszty operacyjne i utrzymać je na niskim poziomie. LODC oznacza Lowest Overall Driving Costs (najniższe całkowite koszty jazdy).

Jeśli chodzi o cyfryzację floty, monitorowanie opon i konserwację predykcyjną, Continental przychodzi swoim klientom z pomocą dzięki pakietowi rozwiązań cyfrowych ContiConnect, również prezentowanemu w ciężarówce pokazowej. Rejestracja danych o oponach, takich jak ciśnienie, temperatura, głębokość bieżnika i stan opon, oznacza przejście od zwykłego monitorowania opon do inteligentnego zarządzania aktywami. Integracyjna platforma ContiConnect gromadzi wszystkie dane dotyczące stanu i historii ogumienia w jednym systemie, umożliwiając indywidualne śledzenie każdej opony. Użytkownicy otrzymują również alerty i zalecenia dotyczące ciśnienia w oponach, temperatury i głębokości bieżnika, a także terminów przeglądów pojazdu.

Continental Commercial Vehicle Tires

Pakiety usług

Europejskie roadshow firmy Continental zbliża firmę do klientów.

– Chcemy dać klientom szansę na doświadczenie naszych rozwiązań i usług, a także zaprezentować je w ich rodzimych krajach – wyjaśnia Straten. – Koncepcja roadshow wpisuje się w nasze kompleksowe podejście do doradztwa, które wykracza daleko poza zwykłą sprzedaż opon. Inicjatywa ta jest wyrazem bliskości z klientem, którą praktykujemy zarówno po stronie rozwoju produktu, jak i w zastosowaniu naszych niestandardowych rozwiązań.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź