wtorek, 10 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDAF nagradza najlepszych

DAF nagradza najlepszych

Mechanik Giacomo Paladino i doradca serwisowy Daniele Cagol. To dwaj Włosi, do których trafiła nagroda DAF European Service Team of the Year 2024. Tym międzynarodowym konkursem DAF podkreśla znaczenie wykwalifikowanych mechaników i doradców serwisowych.

Zespoły z osiemnastu krajów reprezentujące dealerów DAF i punkty serwisowe w całej Europie zaprezentowały swoje umiejętności podczas dwudniowego międzynarodowego finału. Polskę reprezentowali pracownicy rzeszowskiego oddziału DAF Wanicki – Karol Kruk (mechanik) i Jakub Porowski (doradca serwisowy). Karol wywalczył prawo uczestnictwa w europejskim finale wygrywając w grudniu polską edycję konkursu. Warto podkreślić, że Karol Kruk to pierwszy mechanik w historii krajowych eliminacji, który zdobył komplet punktów w jednej z konkurencji. Co więcej, był także bliski powtórzenia tego wyniku w kolejnym z zadań, w którym do maksimum zabrakło mu zaledwie trzech punktów. Mechanik i doradca serwisowy mieli do wykonania wymagające zadania teoretyczne i praktyczne związanych z silnikami i pojazdami. Aby działać skutecznie, zespoły musiały wykazać się kompleksowym i dogłębnym zrozumieniem aspektów technicznych dotyczących pojazdów, a przede wszystkim umiejętnością współpracy.

Jakub Porowski i Karol Kruk z serwisu DAF Wanicki w Trzcianie podczas finału konkursu DAF European Service Team of the Year 2024.
Jakub Porowski i Karol Kruk z serwisu DAF Wanicki w Trzcianie podczas finału konkursu DAF European Service Team of the Year 2024.

Zaawansowane technologie, najlepszy serwis

– DAF organizuje konkurs Service Team of the Year w celu podkreślenia wartości doświadczonych pracowników serwisu — powiedział Twan Winters, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej w DAF Trucks. – Pojazdy ciężarowe DAF wykorzystują najnowocześniejsze technologie zapewniające wydajność, bezpieczeństwo i komfort kierowcy na najwyższym poziomie. Do serwisowania tych złożonych pojazdów niezbędna jest kompleksowa i gruntowna wiedza techniczna. Doradcy serwisowi muszą skutecznie komunikować się z klientami w zakresie świadczonych usług.

Kliknij, aby pobrać: Karol Kruk z rzeszowskiego serwisu DAF Wanicki podczas polskiej edycji konkursu DAF Technician of the Year, która odbyła się w grudniu 2023 r.
Kliknij, aby pobrać: Karol Kruk z rzeszowskiego serwisu DAF Wanicki podczas polskiej edycji konkursu DAF Technician of the Year, która odbyła się w grudniu 2023 r.

– Nie można przecenić znaczenia silnych zespołów serwisowych w obliczu rozwoju rynku, z którym mierzy się DAF Trucks. Dlatego dealerzy DAF w całej Europie zawsze mają oferty pracy dla wykwalifikowanych i zaangażowanych techników — stwierdził Albert Florijn, dyrektor działu Dealer Workshop Services w DAF Trucks. – Doradca serwisowy i mechanik ściśle ze sobą współpracują w celu zadbania o optymalną satysfakcję klienta. Skupiamy się na zapewnieniu wyjątkowej obsługi i jakości z uwzględnieniem najdrobniejszych szczegółów. Zespoły serwisowe dealerów odgrywają w tym aspekcie kluczową rolę.

Umiejętności, ale i pokora

Doradca serwisowy Daniele Cagol i mechanik Giacomo Paladino ze zdumieniem odebrali trofea.

– Widząc niezwykle wysoki poziom innych zespołów, najlepiej zachować pokorę. Oczywiście jesteśmy niesamowicie dumni, ale dla nas wykonywanie tych wymagających zadań było również świetną zabawą. Tak jak wszyscy musieliśmy dać z siebie wszystko, dzięki czemu było to bardzo pouczające doświadczenie – powiedział Giacomo Paladino.

Kolejny DAF European Service Team of the Year za dwa lata.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź