Produkcja Rangera Plug-in Hybrid ruszy pod koniec 2024 roku, a dostawy do klientów rozpoczną się na początku 2025 roku.
To pierwszy w historii hybrydowy Ranger. Wersja hybrydowa tego pikapa będzie oferować większy moment obrotowy niż jakikolwiek inny Ranger, dzięki zespołowi napędowemu, składającemu się 2,3-litrowego silnika benzynowego Ford EcoBoost i silnika elektrycznego zasilanego akumulatorem trakcyjnym. Układ umożliwi również jazdę w trybie „bezemisyjnym” na odległość do 40 kilometrów. Ranger Plug-In Hybrid będzie mieć napęd na cztery koła, kilka trybów jazdy, także z użyciem silnika elektrycznego oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Podobnie jak inne modele w gamie, hybryda będzie mogła holować przyczepę o masie całkowitej do 3,5 t.

Do nowego Rangera Plug-in Hybrid będzie również oferowany system zasilania pokładowego Pro Power Onboard, umożliwiający podłączenie narzędzi i urządzeń o dużym poborze prądu w miejscu pracy lub obozowisku przez gniazda umieszczone w kabinie oraz skrzyni ładunkowej.
– Ranger Plug-in Hybrid pomoże klientom wkroczyć w przyszłość opartą na napędach elektrycznych – uważa Hans Schep, dyrektor generalny Ford Pro w Europie.








