Program Scania Classic powstał z myślą o użytkownikach starszych pojazdów Scania. Przewiduje rabaty na oryginalne części zamienne oraz promocyjne stawki na robociznę w autoryzowanych serwisach Scania w Polsce.
Z programu Scania Classic mogą skorzystać pojazdy ciężarowe, autobusy oraz silniki przemysłowe Scania. Wysokość rabatu zależy od wieku. Im starszy pojazd, tym większy rabat.
– Jeśli klient ma zawarty kontrakt przeglądowy, otrzyma preferencyjne warunki już dla pojazdów w wieku powyżej 3 lat – podkreśla Krzysztof Weiss, dyrektor sprzedaży usług serwisowych Scania Polska.
W pozostałych przypadkach oferta dotyczy pojazdów w wieku co najmniej 5 lat. Innych ograniczeń wiekowych nie ma.
Im starszy, tym większy
Wysokość rabatu dla najstarszych pojazdów dochodzi do 40%. Oznacza to, że praktycznie każdy użytkownik starszego pojazdu Scania uzyskuje dostęp do najnowocześniejszego serwisu w atrakcyjnej cenie.
Program dotyczy oryginalnych części Scania z wyłączeniem wymiany kompletnych podzespołów takich jak: kabina, silnik, skrzynia biegów, tylny most oraz akumulatory. W przypadku autobusów na podwoziach Scania, dotyczy wyłącznie komponentów produkowanych przez firmę Scania. W ramach programu części i robocizna są objęte 12-miesięczną gwarancją.
– Program jest dostępny w każdym autoryzowanym serwisie Scania na terenie Polski. Obecnie nasza sieć dysponuje czterdziestoma autoryzowanymi serwisami – dodaje Krzysztof Weiss.
Gotowe do pracy
Z programu Scania Classic można skorzystać podczas każdej wizyty w serwisie Scania. Nie można go natomiast łączyć z innymi promocjami, nie obejmuje również napraw Scania Assistance. Szczegółowych informacji udzielają doradcy serwisowi.
Scania Classic – rabaty na części | ||
Wiek pojazdu | Rabat standardowy | Rabat z kontraktem obsługowym |
3–5 lat | – | 15% |
5–10 lat | 15% | 20% |
10–13 lat | 25% | 25% |
Powyżej 13 lat | 40% | 40% |
Program rabatowy dla użytkowników starszych pojazdów jest w ofercie serwisów Scania w Polsce od wielu lat. Coraz więcej klientów przekonuje się o jego zaletach i popularność tej usługi systematycznie rośnie.
– Magnesem są nie tylko preferencyjne stawki, ale wysoka jakość obsługi w autoryzowanych serwisach, potwierdzona gwarancją – mówi Krzysztof Weiss. – Prawidłowo obsługiwane pojazdy, naprawiane przy użyciu oryginalnych części, są niezawodne i nadal mogą wydajnie pracować z korzyścią dla swoich właścicieli.