Wspólny projekt firm Pointpack, Polskie ePłatności i Simapka wzmacnia pozycję punktów sprzedaży, oferując niezależność sklepu i możliwość nadawania i odbioru paczek kurierskich dzięki pośrednictwu różnych przewoźników.
Ostatnie lata to gwałtowny wzrost udziału rynku KEP (kurierów, przesyłek ekspresowych i paczek), który obejmuje firmy świadczące usługi logistyczne oraz pocztowe, gdzie kluczowe stają się takie dobra, jak szybkość dostawy oraz optymalizacja kosztów dystrybucji. Spółka Pointpack SA tworzy oprogramowanie obsługujące pierwszą i ostatnią milę dostaw e-handlu, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie w całej Polsce, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku.
Pointpack upraszcza
– Nowy projekt zakłada funkcjonalną i prostą w obsłudze aplikację mobilną dla punktów sprzedaży detalicznej – stwierdza Tomasz Perkowski, menadżer ds. wsparcia i rozwoju sieci Pointpack SA.
– Simapka jest aplikacją integrującą wiele usług w jednym miejscu. Pozwala rozszerzyć działalność punktów sprzedaży jednocześnie generując prowizję za każdą aktywność. Dodanie usług paczkowych przyciąga klientów, którzy nie tylko odbiorą paczkę, ale zrobią przy okazji zakupy. Moment na wprowadzenie usługi wydaję się idealny biorąc pod uwagę zbliżający się Black Friday czy okres świąteczny – mówi Patryk Czarnota, dyrektor operacyjny w firmie Team4U, która jest właścicielem aplikacji Simapka.
– Mamy w Polskich ePłatnościach bardzo pozytywne doświadczenia we współpracy z firmą Pointpack. Nasza wspólna oferta procesowania paczek na terminalu jest bardzo dobrze oceniana przez klientów. Dlatego kolejnym krokiem było rozpoczęcie prac nad umożliwieniem korzystania z usługi paczkowej również klientom Simapki. Liczymy na owocną współpracę i szybki przyrost procesowanych paczek w punktach korzystających z Simapki, ponieważ szczyt paczkowy tuż tuż – mówi Piotr Sadkowski, dyrektor ds. rozwoju aplikacji w firmie Polskie ePłatności.