środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFedEx Express i Pointpack SA łączą siły

FedEx Express i Pointpack SA łączą siły

Przesyłki FedEx Express można teraz odbierać w wybranych punktach sieci: Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Duży Ben i Shell.

FedEx Express, spółka zależna FedEx Corp oraz Pointpack SA, operator rozwiązań informatycznych i usług serwisowych dla branży handlowej i kurierskiej, rozszerzyły współpracę o kolejne punkty odbioru w Polsce. Przesyłki FedEx Express można teraz odbierać w wybranych punktach sieci: Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Duży Ben oraz Shell.

FedEx Express: dogodne miejsce i pora

Polski e-handel wciąż rośnie i szacuje się, że do 2027 roku jego wartość osiągnie 187 mld zł. Z uwagi na fakt, że klienci coraz częściej oczekują pełnej kontroli i przejrzystości dostawy, rośnie popyt na służące temu rozwiązania. Szczególnie wzrasta zainteresowanie usługami, które pozwalają klientom odbierać paczki w dogodnym dla nich czasie i miejscu. Dlatego FedEx poszerza ofertę możliwości odbioru przesyłek w dogodnych punktach, takich jak sklepy detaliczne i stacje benzynowe.

Pointpack SA, który wykorzystuje swoją technologię do łączenia sieci detalicznych i firm kurierskich, odpowiada za stronę techniczną współpracy z FedEx. Opracowane przez firmę rozwiązanie umożliwia sieciom detalicznym i punktom sprzedaży łączenie systemów kasjerskich, kas fiskalnych i terminali płatniczych z systemem wykorzystywanym przez firmy kurierskie przy dostawach towarów do klientów.

– Dzięki rozbudowanej sieci punktów odbioru możemy teraz zaoferować naszym klientom jeszcze więcej możliwości wygodnej dostawy – powiedział Mariusz Mik, wiceprezes ds. transportu lądowego w Europie Wschodniej w FedEx Express.

– Współpraca z firmą FedEx jest odpowiedzią na rosnącą popularność usług kurierskich wśród klientów indywidualnych i biznesowych – mówi Jacek Dąbrowski, kierownik ds. projektów i rozwoju usług kurierskich Pointpack SA. – Niezmiennie ważna pozostaje dla nas interoperacyjność, która jest kluczowa dla sieci detalicznej, chcącej osiągnąć wyższą efektywność i przyciągnąć dużą grupę klientów. Klient przywiązany do swojego sklepu, zyskuje większą pewność, że znajdzie go na liście punktów odbioru w sklepach internetowych czy platformach sprzedażowych.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź