poniedziałek, 19 maja, 2025
Strona głównaAktualnościW Tajlandii rusza produkcja Isuzu D-MAX EV

W Tajlandii rusza produkcja Isuzu D-MAX EV

W Tajlandii rozpoczyna się produkcja nowego elektrycznego pickupa o ładowności 1 tony. Pojazd trafi na niektóre rynki europejskie.

Isuzu D-MAX EV zostało zaprezentowane publiczności jako prototyp ​ w marcu ubiegłego roku. Stało się to podczas 45. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Bangkoku w Tajlandii. Na europejskie rynki o ruchu prawostronnym model trafi do w trzecim kwartale 2025 roku.

W Tajlandii i na świecie

Produkcja modelu D-MAX EV dla krajów z ruchem lewostronnym ma rozpocząć się pod koniec tego roku. Jego sprzedaż spodziewana jest w 2026 r. w Wielkiej Brytanii. Na inne kraje i obszary rozszerzy się w zależności od zapotrzebowania poszczególnych rynków.

Permanentny napęd na cztery koła w modelu D-MAX EV jest wyposażony w nowo opracowany układ e-Axles z przodu i z tyłu. Zapewnia doskonałe osiągi w trudnym terenie. System ten rozwija przyspieszenie liniowe typowe dla pojazdów elektrycznych, a jednocześnie minimalizuje hałas i wibracje.

Znaczna siła uciągu i wysoka ładowność to zasługa wydajnych silników elektrycznych oraz solidnej konstrukcji ramy i nadwozia. Dzięki temu Isuzu D-MAX EV dorównuje osiągami dotychczasowym modelom z silnikami wysokoprężnymi.

Grupa Isuzu zaangażowała się w poprawę jakości życia na planecie. Robi to poprzez rozwój różnych typów pojazdów neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. Z uwagi na szeroki zakres zastosowań pickupów, Isuzu D-MAX EV zaprojektowano tak, aby spełniać wymagania zarówno właścicieli pojazdów użytkowych, jak i osobowych. Zapewnia jednocześnie solidne osiągi, jakich oczekuje się od pickupów.

DANE TECHNICZNE

Model z kabiną załogową na rynek europejski

Masa auta:

Masa własna pojazdu (kg)2350
Dopuszczalna ładowność (kg)1010
Zdolność holowania przyczepy (kg)3500

Wymiary auta:

Długość całkowita z tylnym zderzakiem (mm)5280
Szerokość całkowita (mm)1870
Wysokość całkowita z relingami dachowymi (mm)1810
Rozstaw osi (mm)3125
Rozstaw kół(przód/tył) (mm)1570
Minimalny promień skrętu (m)6,1

Osiągi auta:

Układ napędowyPermanentny napęd 4×4
Moc maksymalna (kW)140
Maksymalny moment obrotowy (Nm)325
Prędkość maksymalna (km/h)Ponad 130
Zasięg (km)263 (WLTP) 361 (tryb WLTP City)
Zużycie energii elektrycznej (Wh/km)255 (WLTP)
Typ akumulatoraLitowo-jonowy
Pojemność akumulatora (kwh) ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​66,9
    Czas ładowaniaPrąd przemienny – Maks. 11 kW – 10 godzin (0-100%) Prąd stały – Maks. 50 kW – 1 godzina (20-80%)
Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź