Tomasz Gałaszkiewicz jest managerem z międzynarodowym, ponad 20-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Zaczynał w 2005 roku jako manager strefy w marce Citroën, a następnie odpowiadał za wprowadzenie linii DS do Polski.
W 2012 roku dołączył do BMW, gdzie jako manager ds. elektromobilności aktywnie uczestniczył w rozwoju tego segmentu rynku w Polsce. Od 2019 roku pracował jako dyrektor generalny marki First Stop w grupie Bridgestone. Odpowiadał tam za działalność firmy w Polsce oraz w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Litwie, Łotwie i Estonii. W 2022 roku powrócił do elektromobilności, kierując projektami marki Lexus na rynku hiszpańskim.
Tomasz Gałaszkiewicz jest absolwentem studiów doktoranckich z zakresu zarządzania w SGH w Warszawie, magistrem Institut d’Études Politiques de Bordeaux oraz Uniwersytetu Śląskiego z zakresu nauk politycznych. Stanowisko dyrektora marki Peugeot obejmuje z dniem 15 kwietnia 2025 roku
„Motoryzacja od zawsze była moją pasją, a satysfakcja klientów – najważniejszym miernikiem sukcesu. Moim celem, jak i całego zespołu będzie wzmacnianie pozycji Peugeota na polskim rynku jako marki nowoczesnej, bliskiej klientom i gotowej na wyzwania przyszłości.” – powiedział Tomasz Gałaszkiewicz.
Janusz Ellert, dotychczasowi dyrektor marki Peugeot w Polsce, będzie kontynuował dalszą karierę poza strukturami Stellantis Polska.
Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor generalny Stellantis Polska powiedział: „Z radością witam Tomasza w naszym zespole. Jestem przekonany, że jego umiejętności oraz szerokie doświadczenie w sprzedaży, marketingu oraz w tak ważnej obecnie dla naszej branży elektromobilności, przyczynią się do zwiększenia zadowolenia naszych klientów oraz dalszego rozwoju marki PEUGEOT na polskim rynku.”