Milwaukee Automotive Truck pojawił się na targach Automechanika Frankfurt. Na rynku motoryzacyjnym impreza zasłużyła na miano jednej z najważniejszych międzynarodowych imprez. Wśród tegorocznych nowości, uwagę przyciągnęła premiera nowej generacji klucza udarowego M12 FCIWF38G3, która właśnie trafiła do sprzedaży.
Automotive Truck Tour to ogólnoeuropejska inicjatywa. W jej ramach której Milwaukee odwiedza największe miasta, prezentując swoje narzędzia i technologie profesjonalistom z branży motoryzacyjnej. Na odwiedzających czekała do przetestowania oferta narzędzi Heavy Duty. Były to platformy M12, M18 oraz MX FUEL – zbudowana z myślą o najtrudniejszych warunkach pracy.
Automechanika Frankfurt to okazja
Automechanika Frankfurt to jedno z największych i najbardziej znaczących wydarzeń branżowych na świecie. Każdego roku przyciąga tysiące wystawców oraz odwiedzających z różnych zakątków globu.
Co przygotowało Milwaukee Automotive Truck?
Na stoisku Milwaukee czekało wiele atrakcji. Pokazy na żywo pozwoliły bezpośrednio przetestować działanie rozwiązań marki. Jednym z kluczowych punktów była premiera najnowszego klucza udarowego – M12 FCIWF38G3, który właśnie trafił do sprzedaży.
Nowa generacja klucza oferuje nie tylko zwiększoną moc (542 Nm momentu dokręcającego i 745 Nm momentu zrywającego). Ma także kompaktowe rozmiary, co sprawia, że rozwiązanie to idealnie sprawdza się w ciasnych przestrzeniach. Dodatkowo, klucz wyposażono w zaawansowany system kontroli prędkości oraz innowacyjne oświetlenie Tri-LED. Umożliwia ono precyzyjną pracę nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Ponadto, odwiedzający Automechanika Frankfurt mogli wziąć udział w Packout Challenge. Testując swoje umiejętności w obsłudze modułowego Milwaukee Packout, uczestnicy mieli okazję zdobyć różnorodne nagrody
Nie tylko Frankfurt
Automotive Truck Tour nie kończy się na Frankfurcie. Po zakończeniu targów Automechanika, Milwaukee kontynuuje swoją podróż po najważniejszych miastach Europy. Każdy przystanek to niepowtarzalna okazja, by z bliska zobaczyć nowoczesne rozwiązania marki i sprawdzić, jak prawidłowe dostosowanie do realnych potrzeb użytkowników ułatwia codzienną pracę różnorodnych sektorów.