Każda godzina ma kluczowe znaczenie, aby skutecznie dostarczyć towar do celu. Tutaj rewelacyjnym rozwiązaniem okazuje się być system nadwozi wymiennych BDF. Rozwiązanie takie jest w ofercie firmy Redos Trailers.
System BDF to nowoczesny sposób na załadunek i rozładunek towarów. Pozwala on na szybkie i łatwe odłączenie nadwozia (kontenera) od podwozia.
Elastyczność odgrywa tu kluczową rolę, a rodzaj nadwozia może być dopasowany do zadań.
Zgodnie z potrzebami
Dla firmy Redos Trailers z Nowego Tomyśla nadwozia wymienne to codzienność, tak jak dla jej partnerów. Zastosowanie takiego pojazdu w łańcuchu dostaw przekłada się na obniżenie kosztów logistyki i umożliwia optymalizację zarządzania, co z kolei oszczędza cenny czas. BDF-y są idealnym narzędziem w branżach, gdzie wymagane są szybkie i zdecydowane reakcje na zmieniające się trendy w ilości i rodzaju ładunków.
Redos współpracuje z wieloma partnerami krajowymi i zagranicznymi, którzy uznali, że to rozwiązanie nadaje siłę i elastyczność ich transportowi. Dużym plusem współpracy jest fakt, że Redos Trailers proponuje kompleksowe rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników. Oferta obejmuje pełną gamę elementów tworzących system BDF: od uzbrajania podwozi samochodów ciężarowych, poprzez przyczepy, po skrojone na miarę nadwozia typu kurtynowego, furgonowego czy skrzyniowego, a nawet nadwozia chłodnicze. Do tego dochodzi szereg rozwiązań poprawiających ergonomię załadunku i rozładunku, a także takie, które pozwalają szybko i solidnie zabezpieczyć wszystko, co znajduje się w pojeździe.
System wymiennych nadwozi został zaprojektowany na podstawie wieloletnich doświadczeń firmy Redos i zoptymalizowany pod kątem rosnących wymagań rynku. Dzięki temu zabudowy te są bezawaryjne, niezawodne i efektywne przez wiele lat.
Lekkie i wytrzymałe
Charakterystyczną cechą kontenerów produkowanych przez Redos Trailers jest ich niska masa własna, najlżejsze z nich ważą zaledwie 2380 kg. To jednak nie oznacza, że traci się na wytrzymałości. Wręcz przeciwnie! Rama nośna w konstrukcjach Redos jest wykonana z wysokogatunkowej stali o podwyższonej wytrzymałości MC700. Taki wybór umożliwia zastosowanie cieńszych profili, co redukuje masę pojazdu bez wpływu na jego wytrzymałość. Niska masa własna przekłada się na mniejsze zużycie paliwa, a to zwiększa rentowność transportu.
Redos Trailers dokłada wszelkich starań, aby pojazdy były solidne, funkcjonalne i bezpieczne. Wszystkie kluczowe elementy konstrukcji, takie jak rama, podramówki, podłużnice, a także wieszaki na palety i uchwyty na skrzynki narzędziowe, poddawane są procesowi cynkowania ogniowego, co znacznie wydłuża ich trwałość i odporność na korozję. Żywotność tak zabezpieczonych elementów sięga nawet 30 lat.
Redos Trailers: indywidualne podejście
Redos kładzie duży nacisk na indywidualne podejście do każdego partnera i jego potrzeb. Doskonale rozumie oczekiwania tych, którzy liczą czas nie w godzinach, a minutach, Nadwozia wymienne typu BDF pozwalają nie tylko błyskawicznie zamieniać załadowane lub wcześniej rozładowane nadwozie, ale także w kilka chwil zmieniać przeznaczenie całego zestawu. Na przykład, z plandeki na kontener i odwrotnie. Nie bez powodu tam, gdzie czas pracy kierowcy jest niezwykle cenny, coraz częściej spotyka się tego typu pojazdy.
W optymalizacji czasu pracy kierowcy, kluczową rolę odgrywają detale, które skracają czas przeładunku i pozwalają szybko wrócić na drogę. Dzięki nim załadunek, rozładunek i zabezpieczenie towaru mogą być szybsze i mniej pracochłonne, co z kolei przyspiesza realizację każdego zlecenia przewozowego.
Stosując system BDF zarówno na podwoziu, jak i przyczepie podnosi się wydajność przewozu. Jeśli ładunki są lekkie i objętościowe, idealnym rozwiązaniem jest przyczepa centralnoosiowa. Jeśli jednak ładunek jest innego typu i potrzebne są wysokie zdolności manewrowe, warto rozważyć zestaw z przyczepą na obrotnicy.
Każdy z elementów składający się na system nadwozi wymiennych nie tylko ułatwia i skraca procesy przeładunkowe, ale wpływa na większe bezpieczeństwo samego ładunku i obsługi. Nadwozie jako jednostka ładunkowa stanowi doskonałe zabezpieczenie dla transportowanych dóbr także w przewozach intermodalnych, a w związku z rosnącą siecią centrów logistycznych, rola takich zabudów szybko rośnie.