sobota, 27 grudnia, 2025

Zarządzanie

Tachografy G2V2: Czy „busiarze” zrezygnują z międzynarodowych przejazdów?

Od 1 lipca 2026 roku busy o DMC 2,5-3,5 tony, zostaną objęte obowiązkiem posiadania inteligentnych tachografów G2V2.

FM Logistic: Rosalinde van Lomwel, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Europie Centralnej

Rosalinde van Lomwel objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu FM Logistic w regionie Europy Centralnej.

Szanse i wyzwania nowych przepisów KSeF

Od 1 lutego 2026 roku firmy będą miały obowiązek wystawiania, przesyłania i odbierania faktur przy pomocy KSeF.

Integracja TMS i telematyki w praktyce. Jak firma Everest Logistics usprawniła planowanie i zredukowała opóźnienia o 25%

Zarządzanie flotą i zleceniami transportowymi to codzienne wyzwanie dla firm logistycznych. Jak sobie z nim poradzić? Zapraszamy na webinar: wtorek, 9 grudnia 2025, godzina 11:00 CET.

Nabór wniosków na refinansowanie tachografów

O środki z KPO mogą starać się wszyscy przewoźnicy drogowi z licencją wspólnotową. Maksymalna kwota na refinansowanie tachografów na jeden pojazd to 3 tys. złotych.

Krone i Zekju na targach TransLogistica 2025

Podczas targów TransLogistica Poland 2025 Krone i Zekju przedstawią wygodne rozwiązanie dla kierowców, które ułatwia obsługę naczep, kontakt z biurem i serwisem.

Cyfrowe innowacje DKV Mobility

Floty lekkich pojazdów dostawczych w Polsce są coraz młodsze i nowocześniejsze. Zgodnie z danymi DKV Mobility – blisko 69% firm deklaruje, że ich pojazdy mają mniej niż pięć lat, z czego najwięcej (ponad 43%) to auta w wieku od trzech do pięciu lat*).

Strategia cyfryzacji firm transportowych

Transformacja cyfrowa – to w niej coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega potencjał, na którą według raportu „Cyfrowa Spedycja” stawia aż 67%. firm sektora TSL. Pozostałe 31% rozważa stworzenie planu digitalizacji.

Sprzedaż online: Polacy coraz więcej kupują przez Internet

e-commerce ma się w Polsce cały czas dobrze i obejmuje coraz więcej towarów. W czerwcu br. sprzedaż online wzrosła o 8 proc. w ujęciu rocznym. Natomiast jej udział zwiększył się do 8,7 proc. (z 8,2 proc. rok wcześniej) co wynika z najnowszych danych GUS.

Raport TLP: przemoc kontraktowa w transporcie

Przewoźnicy w Polsce nie negocjują kontraktów, nawet gdy zawierają skrajnie niekorzystne, a nawet niezgodne z prawem zapisy. Związek Pracodawców Transport i Logistyka Polska (TLP) właśnie opublikował wyniki badania.

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź