Ciężarówka Goodyear rusza w trasę Drive Results 2023. Odwiedzi 15 krajów, w tym Polskę, prezentując rozwiązania Total Mobility dla flot transportowych.
Goodyear rozpoczyna drugą edycję kampanii Drive Results promującej Total Mobility, pakiet rozwiązań dla flot. Ciężarówka wystawowa kryjąca w sobie interaktywny salon, a w nim m.in. innowacyjne opony i zaawansowane rozwiązania mobilne do zarządzania flotą, odwiedzi 15 europejskich krajów, w tym Polskę. Trasa promocyjna Drive Results 2023 rozpocznie się w kwietniu i potrwa do listopada.
Goodyear Total Mobility
Interaktywny salon został zmodernizowany w stosunku do wersji z 2022 roku i teraz oferuje kompleksowy przegląd produktów i rozwiązań Goodyeara, zapewniając odwiedzającym jeszcze więcej inspirujących doświadczeń dzięki połączeniu elementów fizycznych i wirtualnych.
W jednym miejscu będzie można zapoznać się z najnowszymi oponami i wszystkimi rozwiązaniami ułatwiającymi ich eksploatację, takimi jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint. Wszystkie są połączone z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przetwarzaniem danych, odpowiadając na potrzeby branży transportowej.
Ciężarówka pokazowa Drive Results będzie towarzyszyć wielu różnym wydarzeniom, od mistrzostw Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) po wystawy branżowe. Trasa Drive Results rozpocznie się 20 kwietnia na targach Transport 2023 w Herning w Danii. Następnie ciężarówka pokazowa Goodyear pojawi się na kilku wystawach poświęconych logistyce. Po prezentacji podczas pierwszej rundy sezonu Goodyear FIA ETRC w Misano we Włoszech, będzie też obecna podczas wszystkich wyścigów tego sezonu.
Według badania Goodyear Sustainable Reality Survey na temat zrównoważonej rzeczywistości, przeprowadzonego w 2022 r., floty nadal doceniają znaczenie zrównoważonych inwestycji, a 41% z nich postrzega ten czynnik jako szansę obniżenia kosztów operacyjnych.