W gamie DAF-a XD z silnikiem PX-7 pojawiły się nowe wersje rozstawu osi i warianty kabin.
Aby lepiej dopasować DAF-y XD do różnych zadań i wymagań użytkowników, model z silnikiem Paccar PX-7 o pojemności 6,7 l jest teraz dostępny z rozstawami osi do 6,9 m i pełnym wyborem kabin, w tym sypialnymi Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Napędzany silnikiem PX-7 pojazd jest dostępny jako podwozie pod zabudowę 4×2.
Teraz sypialne
DAF XD może być wyposażony w silnik Paccar MX-11 o mocy od 300 do 450 KM, a w lżejszych zastosowaniach w silnik PX-7 o pojemności 6,7 li mocy od 230 do 310 KM.
W wersji z silnikiem PX-7, do już dostępnej przestronnej kabiny Day Cab, firma DAF dodała kabiny Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Każda z nich większy komfort jazdy i przestrzeń mieszkalną dla kierowcy, umożliwiając pokonywanie kilkudniowych tras np. w ruchu krajowym. Leżanka o szerokości 70 cm ma wygodny, gruby materac znany z modelu DAF XF.
Wszystkie kabiny w modelu XD mają stosunkowo nisko położone wejście orz fotel i kierownice o szerokim zakresie regulacji. Konstrukcja podwozia w połączeniu z zawieszeniem kabiny zapewnia wysoki komfrot jazdy.
XD do różnych zadań
DAF wzbogacił paletę modelu XD o nowe warianty z większymi rozstawami osi. Dzięki rozstawom wynoszącym do 6,9 m ciężarówki te sprawdzą się w różnorodnych przewozach dystrybucyjnych z zabudowami chłodniczymi lub przystosowanymi do ładunków objętościowych, co czyni je doskonałymi pojazdami do dostaw sklepowych.