poniedziałek, 12 maja, 2025

opinie

Claus Wallenstein, MAN Truck & Bus: Innowacje dają nam przewagę konkurencyjną

Jaką pozycję MAN Truck & Bus ma dzisiaj na rynku pojazdów ciężarowych? Czy elektromobilność to duże wyzwanie? Jakie wsparcie w dekarbonizacji flot zapewnia producent? O celach, planach i prognozach rozmawiamy z Clausem Wallensteinem, dyrektorem zarządzającym MAN Truck & Bus Polska.

Nowoczesne rozwiązania chłodnicze Carrier Transicold: Vector S 15 i HE 17

Carrier Transicold wprowadza na rynek dwa innowacyjne agregaty chłodnicze do naczep: Vector S 15 i Vector HE 17. Na temat zastosowanych w nich rozwiązań oraz korzyści, jakie przynoszą użytkownikom rozmawiamy z Tomaszem Ostrowskim, współwłaścicielem firmy Ecoterm.

Patryk Grzeczka, Volkswagen Samochody Dostawcze: Stawiamy na hybrydy

Volkswagen Samochody Dostawcze w 2024 r. zaprezentował zmodernizowanego Craftera oraz nową generację Transportera. Jak rynek przyjął te zmiany? W jakich segmentach marka czuje się najlepiej? Mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Piotr Konieczny, Ford: Rośnie zapotrzebowanie na pojazdy specjalistyczne

Jakie są tajemnice sukcesu Forda w segmencie samochodów dostawczych w Polsce? Jakie innowacje wprowadza Ford Pro, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku? Mówi Piotr Konieczny, dyrektor sprzedaży samochodów dostawczych Ford Polska.

Grzegorz Rogalewicz, MAN Truck & Bus: Mamy apetyt na kolejny rekord

MAN TGE wszedł na rynek pojazdów dostawczych stosunkowo niedawno, ale już się na nim zadomowił. Jak rynek przyjął drugą generację dostawczego MAN-a? Jakie trendy rządzą dziś na rynku? Mówi Grzegorz Rogalewicz, dyrektor ds. produktu i sprzedaży VAN-ów w MAN Truck & Bus Polska.

Grzegorz Sawicki, Mercedes-Benz Van: Liczy się rozsądna cena i jakość

Mercedes w 2024 zmodernizował swoją gamę pojazdów dostawczych. Czy zastosowane zmiany przypadły do gustu klientom? Jakie modele były najczęściej wybierane? Czy ten rok przyniesie zmiany na tym rynku? Mówi Grzegorz Sawicki, dyrektor sprzedaży Mercedes-Benz Van.

Paweł Powalski, Astara (Nissan): Liczymy na efekt synergii

Nissan w 2024 roku podwoił swoją sprzedaż w segmencie pojazdów dostawczych, a ten rok zapowiada się jeszcze ciekawiej. Co daje powody do optymizmu? Czy pojazdy z napędem elektrycznym znów wrócą do gry? Co będzie kształtować ten rynek w tym roku? Mówi Paweł Powalski, menedżer produktu EV & LCV w firmie Astara w Polsce.

Jak firma Smuszkiewicz rozwija sprzedaż ciężarówek na OTOMOTO

Czy warto wystawiać ciężkie pojazdy na OTOMOTO? Zdecydowanie tak. Firma Smuszkiewicz Gniezno od lat skutecznie wykorzystuje potencjał tej platformy do zwiększania sprzedaży swoich ciężarówek.

Jerzy Koziński, Stellantis: Prognozy zapowiadają stabilizację

Stellantis to aż cztery marki i dwanaście modeli pojazdów dostawczych. Jak z perspektywy takiego dużego gracza wygląda polski rynek? Czy ten rok przyniesie zmiany w wolumenach sprzedaży? Jaki napęd zdominuje ten segment w przyszłości? Mówi Jerzy Koziński, dyrektor sprzedaży samochodów dostawczych Grupy Stellantis.

Robert Słomiany, Toyota: Mamy bardzo silnych rywali

W 2024 r. rynek pojazdów dostawczych wzrósł zaledwie o 3,6%. Czy w związku z tym rok można uznać za udany? Jakie pojazdy dostawcze Toyoty cieszyły się największym wzięciem i z jakim przyjęciem spotkał się nowy pojazd w gamie Proace MAX? Mówi Robert Słomiany, menedżer działu LCV, Toyota Central Europe.

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź