wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSchmitz Cargobull i Trimble współpracują w zarządzaniu danymi

Schmitz Cargobull i Trimble współpracują w zarządzaniu danymi

Schmitz Cargobull i Trimble nawiązały strategiczne partnerstwo, aby oferować rozwiązania dla zoptymalizowanej i szybkiej wymiany danych.

Za pośrednictwem centrum zarządzania danymi TrailerConnect firmy Schmitz Cargobull spedytorzy mogą w kontrolowany i bezpieczny sposób udostępniać swoim klientom dane dotyczące zleceń. Aby umożliwić im jeszcze efektywniejsze wykorzystanie danych, Schmitz Cargobull współpracuje z wyspecjalizowanymi dostawcami narzędzi do gromadzenia i obróbki danych. Jednym z nich został Trimble, zajmujący się pozycjonowaniem, zdalną komunikacją i oprogramowaniem.

– Przejrzystość w całym łańcuchu logistycznym jest dla naszych klientów podstawą do zindywidualizowanego i jak najskuteczniejszego projektowania procesów. Współpraca między firmami Schmitz Cargobull i Trimble to kolejny krok w kierunku wspieranej cyfrowo, wysokiej przejrzystości łańcucha dostaw – mówi Sören Danielsen, dyrektor strategii i rozwoju w firmie Schmitz Cargobull.

Schmitz Cargobull i Trimble: jedna platforma

Integracja centrum zarządzania danymi Schmitz Cargobull (Data Management Center) z platformą Trimble przynosi korzyść klientom, którzy już jej używają. Wszystkie dane zebrane z pojazdów mogą być przesyłane w czasie rzeczywistym do Trimble’a. Dzięki temu klienci mają wgląd w informacje o ciężarówkach i naczepach za pośrednictwem jednej platformy, która gromadzi bezpośrednio dane o pojazdach. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą również przesyłać informacje dotyczące transportu swoim klientom, co usprawnia ich procesy logistyczne i spedycyjne. Jest to idealne rozwiązanie dla flot mieszanych.

– Dzięki centrum zarządzania danymi przewoźnicy mają pełną kontrolę nad swoimi danymi i mogą efektywnie przekazywać wybrane informacje stronom trzecim. Inteligentne gromadzenie informacji o pojeździe, trasie i zamówieniu pozwala wybierać i przetwarzać znaczne więcej danych niż tylko te o lokalizacji i temperaturze. W dodatku dane te można przesyłać innym zainteresowanym za naciśnięciem jednego przycisku. Centrum zarządzania danymi TrailerConnect oznacza łączność i przejrzystość. Wszyscy zaangażowani w łańcuch dostaw odnoszą z tego korzyści – dodaje Danielsen.

Od 2018 roku Schmitz Cargobull wyposaża seryjnie wszystkie naczepy plandekowe z burtami i kurtynowe w system telematyczny TrailerConnect, realizując w praktyce hasło „100% SMART”. Dzięki dostępności danych telematycznych z naczep, Schmitz Cargobull kontynuuje cyfrową transformację branży i tworzy bazę do optymalizacji wydajność przepływów logistycznych i obniżenia całkowitego kosztu posiadania (TCO) pojazdów. Jeśli klient korzysta z systemu innego dostawcy, ma możliwość przesyłania do niego danych poprzez centrum zarządzania danymi, zintegrowane z portalem TrailerConnect. Liczba użytkowników centrum zarządzania danymi systematycznie rośnie.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź