Quick Service Logistics Polska przebyło drogę od małego przedsiębiorstwa do lidera logistyki dla gastronomii systemowej. Jak to wszystko się zaczęło?
Tysiące przejechanych kilometrów i rozmów z klientami oraz dostawcami. Codzienne kontrolowanie zapasów. Magazynowanie, kompletacja oraz dostawy świeżych produktów do restauracji i kawiarni na terenie całego kraju. Tak Quick Service Logistics Polska w skrócie opisać może minioną dekadę.
Przykład Quick Service Logistics Polska pokazuje, jak dzięki specjalizacji, profesjonalizmowi i elastyczności można w ciągu dekady stać się zaufanym partnerem największych sieci gastronomii systemowej i zdobyć mocną pozycję na wymagającym rynku logistycznym.
Wszystko zaczęło się od jednego magazynu, dwupokojowego biura i 31 samochodów dostawczych. Dziś QSL Polska to flota 80 pojazdów, 2 nowoczesne magazyny i 3 centra przeładunkowe. Warto wspomnieć także o całym piętrze w biurowcu w centrum Warszawy.
200 pracowników, 700 lokali
Firma dostarcza kompleksową obsługę logistyczną, koordynując pełny łańcuch dostaw, od nabywania produktów, poprzez ich magazynowanie, po dystrybucję do punktów sprzedaży. Specjalizuje się w magazynowaniu i transporcie świeżej żywności. Quick Service Logistics obsługuje wiodące na rynku sieci kawiarni i restauracji typu fast food. Udostępnia również powierzchnię magazynową. Należy do międzynarodowej grupy logistycznej QSL Group Europe. Dzięki temu ma dostęp do europejskiego know-how i najlepszych praktyk z kilkunastu rynków, które z powodzeniem wykorzystuje w pracy dla polskich klientów.
„Sukces Quick Service Logistics Polska został osiągnięty dzięki zaangażowaniu, profesjonalizmowi i pracowitości wszystkich osób w firmie. Mogę z dumą powiedzieć, że dotrzymujemy obietnic zawartych w naszym haśle: Świeżość. Uczciwość. Pełen zakres usług.” – mówi Florian Entrich, dyrektor generalny QSL Group Europe.
W 2024 QSL Polska zatrudnia ponad 200 osób. Od działu zakupów, przez obsługę klienta, działy IT i HR, magazynierów oraz kierowców – wszyscy działają na rzecz sukcesu firmy. Kluczową usługą oferowaną przez QSL jest transport multitemperaturowy metodą Drop & Go. Umożliwia on dostarczenie wszystkich zamówionych produktów jednym pojazdem, z jednym przystankiem w każdym lokalu. Znacząco ułatwia to codzienną pracę restauracji oraz umożliwia zmniejszenie emisji poprzez ograniczenie przejazdów. Firma obsługuje 700 lokali swoich klientów na terenie całego kraju, na co dzień dostarczając im potrzebne produkty. Zaangażowanie, doświadczenie i wspólna pasja do logistyki przekładają się na realizację około 160 tysięcy zamówień rocznie i zadowolenie klientów, którzy od lat stawiają na współpracę z QSL Polska.
„Współpraca z QSL Polska jest jednym z obszarów rozwoju biznesu AmRest w Polsce. Dzięki zaangażowaniu i terminowości zespołu QSL, możemy każdego dnia serwować naszym klientom najlepsze dania przygotowane ze składników najwyższej jakości.” – mówi Anna Spoczyńska, globalny dyrektor ds. bezpośrednich zakupów i logistyki
„Dla QSL Polska to już dekada w trasie. Dziękujemy naszym klientom, pracownikom i współpracownikom za wspólną podróż, w której każdy kilometr został pokonany z profesjonalizmem, pasją i zaangażowaniem.” – podsumowuje Agnieszka Sałek, dyrektor handlowa w QSL Polska.