sobota, 16 listopada, 2024

Maxus z dieslem

Maxus wprowadza na polski rynek model dostawczy z silnikiem Diesla.

Maxus Deliver 9 ma 2-litrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 375 Nm. Silnik ma 4 zawory na cylinder, a w układzie zasilania występuje szyna common rail. Spełnia wymagania normy Euro 6E, więc będzie mógł się poruszać także w pojawiających się tu i ówdzie strefach czystego transportu. Napęd jest przenoszony na koła przednie za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Silnik i skrzynia biegów zostały opracowane przez inżynierów firmy SAIC, która jest producentem auta.

Maxus z dieslem jest objęty 5-letnią gwarancją z limitem do 160 tys. km. Na życzenie można ją wydłużyć do 8 lat lub 200 tys. km.

Dużo w standardzie

Spalinowy wariant sporo oferuje w standardzie. Deliver 9 jest wyposażony w sześć poduszek powietrznych, system ESP, kamerę cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, a także asystenta wspomagającego ruszanie pod górę HHC, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i pojazdach w martwym polu lusterek oraz tempomat. Do standardu należy też klimatyzacja, system bezkluczykowego dostępu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, podgrzewane fotele, wielofunkcyjna kierownica czy system multimedialny z 12,3-calowym ekranem dotykowym z Apple CarPlay i Android Auto, a także tunerem DAB. Firma zachwala również dobre wyciszenie kabiny.

Maxus

Do wyboru będą furgon oraz podwozie do zabudowy. Ta pierwsza odmiana będzie dostępna na polskim rynku w wersji L3H2 o długości 594 cm, szerokości 206,2 cm i wysokości 253,5 cm. Jej ładowność wynosi 1185 kg, a objętość przestrzeni ładunkowej 11,55 m3.

Podwozie do zabudowy ma długość 6,2 m, a jego ładowność wynosi 1445 kg. W ofercie polskiego dystrybutora marki Maxus są typowe zabudowy, które powinny zaspokoić potrzeby większości klientów. Są to między innymi izoterma, kontener, wywrotka czy skrzynia. Oczywiście jest także możliwość montażu innej zabudowy, wskazanej przez klienta. Deliver 9 może holować przyczepę o masie do 2800 kg.

Można zamawiać

– Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek kolejny lekki samochód dostawczy. Jesteśmy przekonani, że dzięki mocnemu silnikowi wysokoprężnemu i bogatemu wyposażeniu standardowemu auto przekona klientów, którzy zyskają niezawodne i oszczędne pojazdy w rozsądnej cenie – powiedział Yaroslav Gural z SAIC Polska.

Maxus

Nowy model lekkiego samochodu dostawczego Maxus jest już dostępny w sprzedaży u autoryzowanych dealerów w Polsce, a pierwsze egzemplarze klienci będą mogli odebrać już w lipcu. Cena Maxusa Deliver 9 w wersji Van wynosi 134 900 zł netto, ale importer oferuje auta do końca wakacji w promocyjnej cenie 111 990 zł netto.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź