sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCyprian Osowski dyrektorem marketingu Continentala

Cyprian Osowski dyrektorem marketingu Continentala

Z początkiem marca 2024 r. Cyprian Osowski objął stanowisko dyrektora marketingu Continental Opony Polska. Zastąpił Piotra Snakowskiego, który od stycznia tego roku łączył obowiązki dyrektora marketingu oraz dyrektora logistyki.

Cyprian Osowski od początku kariery zawodowej związany jest z branżą motoryzacyjną. Doświadczenie zdobywał w General Motors Poland i Accenture. Do zespołu Continentala dołączył w 2014 r., od tego czasu pełniąc różne funkcje w sprzedaży i marketingu. Od 2021 r. kierował działem sprzedaży detalicznej, gdzie odpowiadał za rozwój sieci franczyzowej BestDrive i sprzedaż dla klientów segmentu B2C on-line oraz OEM Aftersales. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie.

– Niezmiernie się cieszę, że stanę na czele zespołu marketingu Continental Opony Polska. Jestem pewien, że moje doświadczenie i wiedza przez lata zdobywane w branży motoryzacyjnej przyczynią się do dalszego rozwoju firmy. Przede mną zupełnie nowe wyzwania. Z niecierpliwością i entuzjazmem patrzę w przyszłość – mówi Cyprian Osowski.

Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, której celem będzie budowanie świadomości marek grupy Continental, zwiększenie zaangażowania klientów oraz wspieranie wzrostu firmy. Będzie również nadzorować wszystkie działania marketingowe, zapewniając ich spójność i skuteczność na różnych platformach i kanałach komunikacji w Polsce, krajach Bałtyckich, Mołdawii oraz na Ukrainie i Białorusi. W ramach nowej funkcji obejmie nadzór nad działami komunikacji, PR, polityki cenowej i analityki biznesu oraz technicznego wsparcia klientów.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź