CEVA Logistics rozpoczyna współpracę z firmą RSA Polska, oficjalnym importerem elektrycznych Maxusów w Polsce.
W ramach umowy z RSA Polska, zespół CEVA odpowiadać będzie za dostawy Maxusów z Zeebrugge w Belgii do Gliwic oraz ich dystrybucję na terenie całej Polski. Kontrakt obejmuje także magazynowanie oraz obsługę warsztatów samochodowych.
CEVA Logistics: nowoczesna sieć
Podpisanie umowy z RSA Polska jest kolejnym ważnym etapem w rozwoju usług dla branży motoryzacyjnej, wzmacniającym pozycję firmy CEVA na rynku logistyki pojazdów gotowych i elektrycznych.
Tym, co miało decydujące znaczenie dla jej podpisania była rozbudowana i nowoczesna sieć logistyczna CEVA, długoletnie doświadczenie a także głęboka wiedza zespołu firmy o logistyce pojazdów gotowych (ang. FLV – Finished Vehicle Logistics). Kluczowe znaczenie miała także umiejętność szybkiego reagowania oraz kompleksowa, dopasowane oferta, obejmująca również dystrybucję części zamiennych.
– Nasz nowy klient ma bardzo ambitne plany rozwoju marki Maxus na polskim rynku i jesteśmy dumni, że teraz jako CEVA będziemy mogli go wspierać. Jestem przekonany, że nasza umowa otworzy nowy rozdział w imporcie i eksploatacji samochodów elektrycznych z Chin. I co chciałbym szczególnie podkreślić, będzie miała też kluczowe znaczenie dla rozwoju naszej działalności i usług FVL obejmujących eksploatację pojazdów elektrycznych. Pozwoli nam pogłębić wiedzę i stać się jednym z pierwszych dostawców usług FVL na tym właśnie rynku – powiedział Aleksander Raczyński, dyrektor FVL w północno- i południowowschodniej Europie, Niemczech i Szwajcarii w firmie CEVA Logistics.
Potentat z Szanghaju
RSA Polska jest częścią norweskiego RSA, jednego z największych importerów samochodów elektrycznych w Europie. Na naszym rynku odpowiada za dystrybucję elektrycznych Maxusów, osobowych i dostawczych. Właścicielem tej marki jest SAIC Motor, największy chiński koncern motoryzacyjny, z siedzibą w Szanghaju.