Berto Polska odebrało zestawy Renault Trucks D Wide do transportu w kontrolowanej temperaturze. We współpracy z Carrier, Igloocar i Bär Cargolift Renault Trucks zbudowało pojazdy dostosowane do potrzeb klienta.
Dwa zestawy chłodnicze oparte na nowym modelu gamy D-Wide 6×2 wyposażone są w 11-litrowe silniki DE o mocy 460 KM i najnowsze systemy bezpieczeństwa, spełniające unijne przepisy General Safety Regulation (GSR).
Renault nafaszerowane nowościami
Dostarczone do Berto Polska pojazdy wyposażone są w systemy GSR obejmujące szereg funkcji zapewniających bezpieczeństwo kierowcy oraz innych użytkowników dróg. Jednym z nich jest system radarów i kamer monitorujących najbliższe otoczenie wokół pojazdu. System ostrzega kierowcę o obecności pieszych, rowerzystów i innych pojazdów. Dzięki temu kierowcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje podczas zmiany pasa ruchu czy manewrowania w przestrzeniach miejskich.
Tempomat adaptacyjny ACC utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu, automatycznie regulując prędkość pojazdu. System (LDWS/DDAW) ostrzega o senności wyzwalając alarm dźwiękowy i wizualny na desce rozdzielczej, gdy pojazd zjeżdża z pasa ruchu. Natomiast system (ISA) rozpoznaje znaki drogowe i ostrzega w przypadku, gdy pojazd porusza się wyższą prędkością. System automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS), reaguje na zagrożenia zderzenia poprzez aktywowanie hamulców w celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenia jej skutków. System ten znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze i wspiera reakcję kierowcy w sytuacjach awaryjnych. Pojazd wyposażono w system TPMS wraz z przyczepą co umożliwia informowanie kierowcy o aktualnym ciśnieniu w oponach, co stanowczo podnosi poziom bezpieczeństwa czynnego z powodu zmniejszenia ryzyka rozerwania opony w przypadku jazdy ze złym ciśnieniem.
Oprócz pojazdów w ofercie znalazło się również kompleksowe wsparcie w postaci dwuletniej usługi Optifleet, szkoleń kierowców z jazdy racjonalnej oraz 5-letni kontrakt serwisowy Start&Drive Excellence.
Berto Polska – niezawodność to podstawa
„Klient odbiera pojazdy wyposażone w najnowsze systemy zgodne z wytycznymi GSR, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo na drodze. Spokój eksploatacji zapewnią 5-letnie kontrakty serwisowe Excellence. Dodatkowo Optifleet i specjalistyczne szkolenia dla kierowców pozwolą na optymalizację operacji i zwiększenie efektywności floty.” – mówi Jarosław Zwoliński manager ds. kluczowych klientów w Renault Trucks Polska
Jak mówi Sylvain Cotin, Berto Polska codziennie wykorzystuje ponad 100 pojazdów do transportu towarów w całej Polsce. Firma jest obecna na 3 rynkach: spożywczym z kontrolą temperatury, farmaceutycznym i materiałów budowlanych.
„Renault Trucks jest długoterminowym partnerem nie tylko Grupy Berto, ale także Berto Polska. Stała współpraca między naszymi zespołami pozwala nam oferować i budować wydajne rozwiązania transportowe z wykorzystaniem wysokiej jakości pojazdów i usług serwisowych.” – mówi Sylvain Cotin dyrektor generalny Berto Polska
„Berto Polska zamierza kontynuować odnawianie floty w 2025 r., aby móc dalej oferować rozwiązania transportowe spełniające nowe wymagania transportowe (normy środowiskowe i bezpieczeństwa).” – mówi Mirosław Andrzejewski wiceprezes Berto Kmtrans
IGLOOCAR to producent nadwozi izolowanych, przeznaczonych do dystrybucji towarów świeżych oraz mrożonych, wymagających stabilnej i kontrolowanej temperatury, niezależnie od pory roku i warunków zewnętrznych.
Samochód szyty na miarę
„Przekazane zestawy prezentują zabudowy Igloocar powstałe na bazie wieloletnich doświadczeń, przy użyciu najwyższej jakości materiałów w oparciu o technologię podciśnieniowego klejenia płyt warstwowych. Gwarantuje to uzyskanie najwyższych parametrów izolacyjnych wyrobów, spełniających rygorystyczne wymagania stawiane przy transporcie artykułów spożywczych.” – mówiRafał Czeluśniak dyrektor handlowy Igloocar
Jak mówi Rafal Czeluśniak, konfiguracja nadwozi obejmuje między innymi przystosowanie pod agregat chłodniczy z dwoma parownikami oraz montaż ścianek działowych. Umożliwia to podział wnętrza na dwa niezależne przedziały o różnych temperaturach. Podłogę pokryto blachą antypoślizgową ze stopu aluminium, spawaną z kątownikiem przypodłogowym. W ten sposób tworzy tzw. szczelną „wannę”. Listwy do blokowania ładunku na ścianach bocznych oraz drążki poziome i pionowe umożliwiają bezpieczne przewożenie towaru. Drzwi tylne dwuskrzydłowe oraz boczne jednoskrzydłowe na prawej ścianie pozwalają na łatwy i szybki dostęp do przestrzeni ładunkowej. Dodatkowo nadwozia wyposażono w szereg lamp oświetleniowych, błyskowych i roboczych. Dzięki temu kierowca może wykonywać swą pracę komfortowo, w bezpiecznych warunkach.
Firma Bar Cargolift jest jednym z największych producentów wind załadowczych w Europie. Specjalizujemy się w urządzeniach dla firm transportowych wymagających bardzo trwałego, bezpiecznego a zarazem łatwego w obsłudze i serwisie urządzenia.
„Nasza firma w Polsce działa już od prawie 30 lat. Do tych zestawów dostarczyliśmy windy o ładowności 2000 kg z momentem udźwigu wynoszącym aż 20 kNm. Tak wysoki moment udźwigu gwarantuje długą, intensywną i bezpieczną eksploatację.” – mówiKrzysztof Moskwiński prezes zarządu Bar Cargolift Polska
Krzysztof Moskwiński podkreśla, że wysoka na ponad 2 metry aluminiowa platforma gwarantuje załadowanie jednocześnie co najmniej dwóch palet. Zamontowane na platformie rollstopy umożliwiają jednoczesny transport co najmniej dwóch roll- kontenerów. Windy wyposażono w sterowanie nożne na platformie, migacze oraz dodatkowy pilot z kablem.
Na przyczepach zamontowano urządzenia specjalnie zaprojektowane pod tego typu pojazdy (z krótkim tylnym zwisem). Dodatkowo na przyczepach zamontowano niezależne akumulatory, ładowane podczas jazdy z alternatora ciężarówki. System niezależnych akumulatorów umożliwia to, że winda na przyczepie jest zawsze gotowa do pracy, nawet jeżeli przyczepa nie jest spięta z samochodem.
„Jako partner biznesowy firmy Berto, z dużym zadowoleniem obserwowaliśmy przekazanie do użytku dwóch nowych zespołów pojazdów, których specyfika wpisuje się w nasze oczekiwania, a co za tym idzie, także naszych klientów. Charakterystyka branży, w której działamy wymaga na każdym etapie niezawodności, elastyczności, a także efektywności.” – mówi Zygmunt Pachulski kierownik transportu, Logistics Havi Logistics Sp. z o. o.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.