poniedziałek, 18 sierpnia, 2025
Strona głównaWarto przeczytać

Warto przeczytać

Radosław Sypniewski, Phillips Europe: Jeszcze więcej danych

Phillips Europe zajmuje się produkcją złączy oraz przewodów elektrycznych i pneumatycznych. Jakie są wymagania nabywców wobec tego rodzaju produktów? Rozmawiamy z Radosławem Sypniewskim, dyrektorem sprzedaży w firmie Phillips Europe.

Robert Słomiany, Toyota: Mamy bardzo silnych rywali

W 2024 r. rynek pojazdów dostawczych wzrósł zaledwie o 3,6%. Czy w związku z tym rok można uznać za udany? Jakie pojazdy dostawcze Toyoty cieszyły się największym wzięciem i z jakim przyjęciem spotkał się nowy pojazd w gamie Proace MAX? Mówi Robert Słomiany, menedżer działu LCV, Toyota Central Europe.

Jerzy Koziński, Stellantis: Prognozy zapowiadają stabilizację

Stellantis to aż cztery marki i dwanaście modeli pojazdów dostawczych. Jak z perspektywy takiego dużego gracza wygląda polski rynek? Czy ten rok przyniesie zmiany w wolumenach sprzedaży? Jaki napęd zdominuje ten segment w przyszłości? Mówi Jerzy Koziński, dyrektor sprzedaży samochodów dostawczych Grupy Stellantis.

Chińskie samochody: tanie, komfortowe i nowoczesne

Przynajmniej takie można odnieść wrażenie po zobaczeniu, tego co zamierza lub już wprowadza na nasz rynek Asian Automotive Distribution Center. Wśród zapowiadanych nowości są nie tylko chińskie samochody, ale również pojazdy użytkowe i motocykle.

Daimler Buses Polska: Zmiana jest dobra

Od 1 kwietnia 2025 r. na stanowisku dyrektora zarządzającego Daimler Buses Polska następuje zmiana. Artura Konarskiego zastąpi Mirka Rudzka. Jak przebiega przekazanie obowiązków? Obydwoje dzielą się z nami swoimi doświadczeniami, obawami i emocjami, towarzyszącymi temu procesowi.

Tomasz Mróz, Renault: Chcemy stworzyć rynek elektrycznych pojazdów dostawczych

Jakie nadzieje Renault pokłada w nowym Masterze? Czy rynek pojazdów elektrycznych ma szansę na wzrosty? Jakie trendy możemy obserwować na ryku pojazdów dostawczych? Rozmawiamy z Tomaszem Mrozem, dyrektorem wykonawczym w Grupie Renault w Polsce i Krajach Bałtyckich.

Zmiany w limitach: wolniej, ale do celu

Komisja Europejska ogłosiła zmiany w limitach emisji CO2 dla producentów samochodów osobowych i dostawczych. Wyznaczone cele trzeba będzie spełnić nie do końca 2025 roku, a najpóźniej w 2027 roku.

ABERG: niezawodny partner w zarządzaniu

W branży transportowej stabilność i przewidywalność kosztów to kluczowe czynniki wpływające na efektywność działania firm. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na współpracę z ABERG...

Mateusz Figaszewski, Solaris Bus & Coach: Mamy za sobą bardzo dobry rok

Solaris cały czas rośnie, zwiększając swoje udziały w rynku europejskim i dostarczając coraz więcej autobusów zeroemisyjnych. Jakie trendy można obserwować na tym rynku i jak na jego tle wygląda Polska, mówi Mateusz Figaszewski, dyrektor relacji instytucjonalnych i komunikacji w Solaris Bus & Coach

Friedrich Baumann, MAN Truck & Bus: Wspólny cel, wspólna strategia

Pozycja marki MAN w Grupie Traton jest mocna i taka będzie również w przyszłości, gdy rozpowszechnią się niskoemisyjne i zeroemisyjne układy napędowe, zapewnia Friedrich Baumann, dyrektor sprzedaży i członek zarządu MAN Truck & Bus SE.

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź