niedziela, 23 listopada, 2025

Nasz test

Mercedes eSprinter: w centrum stawki

Mercedes eSprinter drugiej generacji to elektryczny samochód dostawczy, który może spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm. Jego zasięg dochodzi do 440 km, a ładowność do 1400 kg.

Ford Puma Gen-E: mało prądu, dużo bagażu

Ford Puma Gen-E bardzo zaskakuje. Tym razem nie osiągami, choć są całkiem niezłe, nie zasięgiem, choć jest przyzwoity, a… bagażnikiem. Jak to możliwe, że...

Toyota C-HR GR Sport: Plug-in ze sportowym zacięciem

Toyota C-HR GR Sport Plug-in Hybrid rzuca wyzwanie stereotypom. Czy można połączyć ekologiczny charakter plug-ina z emocjami za kierownicą? Sprawdzamy, czy ten samochód daje tyle, ile obiecuje.

Volkswagen ID.5: Bez paniki

Czy elektrykiem można normalnie podróżować? Można, ale trzeba zachować spokój. I to nie tylko dlatego, że ładowanie wymaga cierpliwości, ale też dlatego, że nie ma powodów do paniki. Najlepiej jest zaufać systemom. Przynajmniej tak wynikało z wyprawy, do której posłużył mi Volkswagen ID.5.

Jeep Compass 4xe: Uniwersalny pod każdym względem

Jeep Compass 4xe ma wiele zalet. W mieście jest oszczędny, na autostradzie dynamiczny, a w terenie skuteczny. Może być elektryczny, spalinowy i hybrydowy – w zależności od naszych potrzeb i możliwości.

Dacia Duster 3: Godny następca

Nowa Dacia Duster wzbudziła sporo emocji. I nic w tym dziwnego. Trzecia generacja robi kolejny krok naprzód. Z zewnątrz wygląda intrygująco, a wnętrze jest bardziej nowoczesne i funkcjonalne.

Volkswagen Amarok: Pikap wielozadaniowy

Volkswagen Amarok drugiej generacji zadebiutował na naszym rynku dwa lata temu. Zaraz potem otrzymał tytuł International Pick-up of the Year 2024/2025 oraz Women's Worldwide Car of the Year 2024 w kategorii Pick-up i 4×4. Co tak zachwyciło międzynarodowe jury?

BE-Combi: 7 ton dmc na prawo jazdy B+E

Sama idea jest banalnie prosta. Samochód dostawczy o dmc 3,5 t trzeba połączyć z naczepą o takim samym dmc, aby nie wchodząc na poziom prawa jazdy kat. C, otrzymać auto dostawcze o łącznym dmc 7 ton i ładowności w zakresie od 2,4 do 3,1 t.

eSprinter i eVito: elektryfikacja w duecie

Rozwój technologiczny pozawala coraz lepiej dostosowywać ofertę pojazdów do potrzeb flot. W gamie pojazdów użytkowych Mercedesa nie tylko możemy wybrać między eSprinterem i eVito, które oferują różną pojemność ładowni, ale również precyzyjnie dostosować pojemność baterii czy moc ich ładowania do własnych potrzeb.

Renault 5. Zelektryfikowana legenda (zdjęcia i filmy)

Renault 5 powraca. Po 52 latach od premiery tego modelu w 1972 r. jest znowu dostępne na rynku. Tym razem tylko z napędem elektrycznym. Ale to nie jedyna zmiana.

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź