piątek, 15 sierpnia, 2025
Strona głównaAktualnościDHL eCommerce Polska rozszerza sieć punktów OOH

DHL eCommerce Polska rozszerza sieć punktów OOH

DHL eCommerce Polska umacnia swoją pozycję w dostawach out-of-home (OOH). Punkty DHL rozlokowane w sklepach Żabka, oficjalnie dołączyły do programu Allegro Delivery. Dzięki temu w usłudze dostępnych jest już blisko 22 000 punktów DHL. Jest to efekt rozbudowy największej w Europie sieci OOH, oferującej wygodne rozwiązania dostaw dla sektora e-commerce.

Punkt odbioru na każdym rogu

Klienci Allegro zyskują dostęp do punktów DHL w sieci Żabka w ramach Allegro Delivery. Wystarczy wybrać najbliższy punkt odbioru DHL w aplikacji lub na stronie Allegro. Sklepy Żabka, czynne przez cały tydzień, gwarantują maksymalną elastyczność i dopasowanie do codziennego rytmu zakupów.

Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska twierdzi, że konsekwentnie budowana sieć OOH oraz strategiczne partnerstwa są odpowiedzą na oczekiwania rynku. Polacy cenią wygodę i elastyczność. Preferują odbiór paczek w punktach po drodze – wracając z pracy czy robiąc zakupy.

Największa sieć OOH na kontynencie

W skali kraju, DHL eCommerce Polska oferuje już blisko 22 000 punktów nadań i odbioru. Są to automaty paczkowe, sklepy oraz punkty partnerskie. W Europie natomiast DHL dysponuje ponad 150 000 punktów OOH. To największa sieć wśród operatorów logistycznych i dowód na międzynarodową skalowalność usług DHL.

Punkty OOH głównym trendem

Rozwój sieci punktów odbioru nie jest przypadkowy. Jest to świadoma strategia DHL eCommerce Polska a jej celem jest maksymalne uproszczenie procesu dostawy. Ponadto jak najbardziej dopasowanym do codziennego stylu życia klientów. Dlatego też inwestycje firmy mają jeden nadrzędny cel: poprawiać doświadczenie zakupowe milionów użytkowników e-commerce w Polsce.

Jak pokazuje najnowszy raport DHL „E-commerce Trends 2025”, Polska pozostaje jednym z globalnych fenomenów w kontekście odbiorów OOH. Aż 56% Polaków preferuje odbiór przesyłek w automatach paczkowych. Natomiast 81% konsumentów deklaruje, że rezygnuje z zakupu, jeśli nie ma wygodnej opcji dostawy i zwrotu paczki.

Polacy znacznie częściej niż klienci w innych krajach korzystają z rozwiązań „przy okazji”. Są to parcel shopy, sklepy convenience czy automaty. Z kolei 79% europejskich klientów wybiera dziś zwroty w punktach OOH. Pokazuje to, że elastyczność i wygoda stają się nowym standardem e-commerce.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź