Staci ogłosił, że 10 km od Warszawy otworzy nowy magazyn. Obiekt będzie mieć powierzchnię 9 350 m² i przysłuży się międzynarodowej ekspansji firmy.
Po włączeniu Staci do belgijskiej bpostgroup, usługi logistyczne firmy kierującej się maksymą „Myśl globalnie, działaj lokalnie” są już dostępne w Polsce. Oznacza to, że spółka jest teraz w stanie zaspokoić potrzeby swoich międzynarodowych klientów w zakresie duplikacji i strategii wejścia na rynek. Magazyn Staci Polska dysponować będzie powierzchnią 9 350 m2. Przysługuje mu certyfikat BREEAM. Obiekt znajduje się w dynamicznym klastrze centrów logistycznych i transportowych w pobliżu Warszawy.
Staci: ponad 90 lokalizacji w Unii
Firma zamierza powielić w Polsce swoje know-how w logistyce handlu detalicznego. W szczególności w zakresie komunikacji i materiałów marketingowych, materiałów POS oraz planowania wydarzeń i wyposażenia sieci POS. Rozwiązania cyfrowe firmy, w pełni monitorowane przepływy logistyczne i dostosowane rozwiązania transportowe już działają. Zespoły ekspertów biznesowych czekają w gotowości.
„Naszą ambicją jest umożliwienie klientom dostępu do naszego wysoce konkurencyjnego, wypróbowanego i przetestowanego modelu łańcucha dostaw w wielu krajach europejskich i USA. Nasi klienci i potencjalni klienci od lat prosili nas o wejście na dynamiczny polski rynek. Cieszymy się, że możemy spełnić ich oczekiwania” – mówi Thomas Mortier, szef Staci.