środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSchmitz modernizuje naczepy podkontenerowe

Schmitz modernizuje naczepy podkontenerowe

Naczepy podkontenerowe Schmitz Cargobull z rodziny S.CF noszą teraz nowe oznaczenia. Jednocześnie zostały poddane modernizacji.

Schmitz Cargobull oferuje cztery typy naczep podkontenerowych S.CF, przystosowanych do transportu kontenerów 20-, 40- i 45-stopowych:

– S.CF Allround 20-45 (poprzednio S.CF Euro) to uniwersalna naczepa do kontenerów 20-, 40- i 45-stopowych,

– S.CF Light 40/45 (poprzednio S.CF Euro Light) o obniżonej masie własnej została specjalnie zaprojektowane do transportu kontenerów 40- i 45-stopowych,

– S.CF Dock 20/40 (poprzednio SCF LX) oraz

– S.CF Dock+ 20-40 (poprzednio SCF MX) przeznaczone są do pracy w porcie; wariant Dock+ umożliwia dodatkowo transport kontenerów 20-stopowych pośrodku naczepy.

naczepy podkontenerowe

Ponadto Schmitz proponuje naczepy S.CF dostosowane do potrzeb poszczególnych rynków. Gamę S.CF tworzą pojazdy o wysokiej jakości, proste i ekonomiczne w obsłudze.

Prosto i czytelnie

W ramach zmian naczepy podkontenerowe Schmitz otrzymały nowe osłony boczne i belkę przeciwnajazdową. Tylna, wydłużana część ma amortyzację, co ułatwia obsługę i zapobiega wypadkom. Na podwoziu umieszczono skróconą instrukcję obsługi z czytelnymi piktogramami o oczywistym znaczeniu. Dodatkowo producent umieszcza na pojazdach kody QR odsyłające do filmów, które objaśniają działanie naczepy, np. sposób wysuwania przedniej i tylnej części czy blokowania kontenera. Schemat załadunku pozwala sprawdzić, czy dany kontener jest prawidłowo umieszczony na naczepie.

naczepy podkontenerowe
Naczepa S.CF Allround.

Wszystkie naczepy podkontenerowe są fabrycznie wyposażone w moduł telematyki TrailerConnect oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), który wkrótce będzie obowiązkowy na terenie Unii Europejskiej. Trwałość naczep Schmitz Cargobull i ich odporność na korozję zwiększa rama cynkowana ogniowo.

Własne zasilanie

Naczepa S.CF Allround 20-45 może być wyposażona opcjonalnie w generator prądu. Może on zasilać agregat chłodniczy kontenera, zapewniając pojazdowi przez kilka dni niezależność od zewnętrznych źródeł energii. Gwarantuje to utrzymanie prawidłowych warunków transportowanemu ładunkowi.

naczepy podkontenerowe

Dostawcą generatora jest firma Genmark B.V., jednym z dużych producentów tego typu urządzeń, dysponujący gęstą siecią serwisową w całej Europie. Agregat prądotwórczy UM5 jest specjalnie przystosowany do naczepy S.CF Allround 20-45, zapewniając prześwit około 30 cm. Jest umieszczony w podwoziu tak, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia, a zarazem ułatwić obsługę.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź