Renault gwarantuje rozwiązania dla każdego, za dobrą cenę. Być może dlatego od 16 lat cieszy się tytułem lidera polskiego rynku samochodów modyfikowanych. Francuski producent współpracuje z 24 certyfikowanymi wykonawcami zabudów!
Renault oferuje szeroką gamę pojazdów zabudowanych bezpośrednio w fabryce oraz zabudowy indywidualne, które są opracowywane przez dział inżynieryjny firmy Renault i jej certyfikowanych partnerów przy zachowaniu wysokiego poziomu jakości i niezawodności.
Renault królem zabudów
Francuski producent oferuje zabudowy do:
Transportu towarów: kontenery, izotermy, chłodnie, skrzynie, wywrotki, transport przesyłek.
Transportu osób: nawet do 16 pasażerów, z opcją adaptacji do przewozu osób z niepełnosprawnością, transportu VIP.
Usług mobilnych, np.: food trucki, pojazdy sklepowe.
Budownictwa i techniki: podwozia pod wywrotki, zabudowy brygadowe.
Transportu specjalistycznego: transport koni, sprzętu budowlanego, narzędzi.
Samochodów specjalistycznych: usługi medyczne, transport medyczny, pojazdy interwencyjne i inne.
Zabudowy Pro+
W Polsce Renault współpracuje z 24 certyfikowanymi firmami nadwoziowymi, zapewniającymi pokrycie terytorialne. Aby uzupełnić ofertę zabudów, Renault oferuje również etykietę Renault Pro+. Certyfikuje najlepszych wykonawców zabudów w Europie, gwarantując, że spełniają oni normy jakości Renault.
Niezależnie od tego, czy samochód ma być budowlany, chłodniczy czy towarowy, centra Renault Pro+ mogą pomóc w znalezieniu odpowiedniego pojazdu i zabudowy. Marka oferuje szeroką gamę konfiguracji. Od skrzyń z plandeką i kontenerów izotermicznych, przez chłodnie i wywrotki, aż po pojazdy warsztatowe, budowlane, sklepowe czy samochody dostosowane do przewozu osób z niepełnosprawnością i wiele innych.
Na 24 certyfikowane firmy nadwoziowe składają się: AMZ Kutno, Auto Profi Studio, Auto-Form, BMB, Carpol, DPR, Dragon, Gruau Polska, Igloocar, Izotermy TIM, Jegger, Mobilcar, Modesto, Modul System, Moto Wekrot, MRAUTO, Nadwozia-Partner, P.W. Bibmot, Plandex, Pony Auto, Prentki, Pronar, Tensa Automotive, Wavecamper.
Pro+ w Polsce
Grupa Renault posiada w Polsce sieć 21 eksperckich salonów i serwisów Pro+. Powstały z myślą o klientach instytucjonalnych i biznesowych, specjalizujących się m.in. w profesjonalnej sprzedaży i obsłudze klientów flotowych oraz obsłudze samochodów dostawczych. Renault Pro+ to kompleksowe i sprawdzone rozwiązania dla profesjonalistów.
W 2024 r. Renault Master siódmy rok z rzędu było najchętniej wybieranym modelem wśród samochodów dostawczych na rynku polskim w kategorii H Van. Wyniki za okres styczeń-maj 2025 r. pokazują, że utrzymuje swoją pozycję.
Gama samochodów dostawczych Renault w Polsce obejmuje obecnie zarówno samochody spalinowe, jak i elektryczne. Są to: Kangoo Van, Kangoo Van E-Tech electric, Trafic, Trafic E-Tech electric, Master, Master E-Tech electric.
W centrum oferty znajduje się Nowe Renault Master. Van Roku 2025, dostępny w wersji spalinowej i elektrycznej E-Tech (zasięg do 460 km), oferujący rekordową ładowność. Wspiera go wszechstronne Renault Trafic, idealne do adaptacji w każdej branży. Dołącza do nich Kangoo Van, zaprojektowane z myślą o miejskich dostawach, z innowacyjnym systemem Open Sesame.













Renault Master – Van Roku 2025
Nowy Master zadebiutował na rynku w zeszłym roku i otrzymał tytuł „International Van of the Year 2025”. Nowa konstrukcja typu Aerovan, opracowana w tunelu aerodynamicznym, oferuje znacznie lepszą zwrotność i efektywność energetyczną. Zarówno w wersji spalinowej, jak i elektrycznej E-Tech, której zasięg w wersji long range wynosi nawet 460 km.
Wersje zabudowy dostępne są dla każdego rodzaju napędu (diesel, elektryczny). Nowoczesne wnętrze zapewnia do 135 litrów schowków i funkcję mobilnego biura. Na pokładzie znajdują się również system multimedialny openR link z ekranem 10”. 20 systemów ADAS, rekordowa ładowność do 1,6 t, możliwość holowania do 2,5 t oraz przestrzeń ładunkowa do 22 m³. System Convertor Companion, dostępny w Nowym Masterze, integruje sterowanie zabudową z systemem multimedialnym, zapewniając wygodny i intuicyjny interfejs dla użytkownika.
Renault Trafic występuje w wielu wersjach nadwoziowych i konfiguracyjnych. Od furgonu, przez kabinę z podłogą, po pojazdy z przegrodą, przeszkleniami i specjalistycznymi zabudowami. Oferuje nawet 4,15 m długości ładunkowej (w wersji L2), pojemność użytkową od 5,8 do 8,9 m³ i pełen wachlarz rozwiązań dla chłodni, food trucków czy kontenerów.
Kangoo Van – nie tylko do miasta
Kangoo Van to rozwiązanie stworzone z myślą o pracy w przestrzeni miejskiej. Funkcja Open Sesame by Renault ułatwia dostęp do przestrzeni ładunkowej bez konieczności używania tylnych drzwi. To największy boczny otwór załadunkowy na rynku (1,45 m). Dzięki przemyślanej przegrodzie i rozkładanej kanapie Kangoo Van może przewozić zarówno sprzęt, jak i do 5 osób. Ładowność sięga 3,9 m³. Funkcjonalność wspierają nowoczesne systemy wspomagania jazdy oraz multimedialny system EASY LINK z ekranem 8”.
Co niebawem?
Renault umacnia swoją pozycję, wprowadzając na rynek nową generację elektrycznych modeli użytkowych. Pierwsze modele zaprojektowane z firmą Ampere z wykorzystaniem oprogramowania SDV (Software Defined Vehicle) będą wyznaczać nowe standardy na rynku. Nową gamę furgonetek E-Tech zbudowano na w pełni elektrycznej platformie typu „skateboard”. Zaprojektowano ją od podstaw z myślą o elastyczności i pełnej adaptowalności do potrzeb klientów biznesowych. Dzięki innowacyjnej architekturze możliwy jest montaż wielu typów zabudów, co daje niemal nieograniczone możliwości personalizacji. Modele Trafic, Goelette i Estafette E-Tech pojawią się w ofercie w wersjach z dwoma typami baterii trakcyjnych – standardową i long range. Ponadto jako pierwsze w segmencie dostawczym wprowadzą technologię ładowania 800 V. Pozwala ona uzupełnić energię od 15 do 80% w mniej niż 20 minut. Jednocześnie Renault kontynuuje rozwój pojazdów SDV, w których oprogramowanie i cyfrowa architektura stają się kluczowymi elementami użytkowania, serwisowania i personalizacji.