Nowe połączenia z Brna do Sofii oraz do Bukaresztu zwiększą zdolności operacyjne firmy. Najnowsze trasy mogą pełnić rolę istotnych elementów łańcuchów dostaw dla firm z północnej i zachodniej części kontynentu. Do tej pory operator oferował bezpośrednie linie drobnicowe do Turcji i Grecji.
Zarówno w serwisie do Bułgarii, jak i Rumunii, SUUS zapewnia regularne wyjazdy raz w tygodniu z transit time od 48 do 72 godzin. W przypadku linii łączącej Brno z Sofią operator oferuje również możliwość dostarczenia towarów do Gruzji. Z kolei druga trasa prowadzi ze wspomnianego czeskiego miasta do Bukaresztu, przez Kluż. Ten serwis jest rozwijany dzięki współpracy oddziałów Rohlig SUUS Logistics w Czechach i Rumunii.
Bałkany i wschód znów w modzie
Obserwujemy rosnące zainteresowanie klientów rynkami Bałkanów czy Europy południowo-wschodniej. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie dwóch nowych linii drobnicowych w tym kierunku z Czech. Dzięki temu trasa może być atrakcyjnym połączeniem dla firm z tych części kontynentu – mówi Piotr Szałkiewicz, dyrektor ds europejskiej sieci dróg w Rohlig SUUS Logistics.
Piotr Szałkiewicz dodaje, że Rohlig SUUS Logistics w ciągu ostatnich dwóch lat uruchomiło regularne połączenia m.in. do Hiszpanii, Skandynawii, krajów bałtyckich czy na Ukrainę. Kluczowym czynnikiem wpływającym na efektywność transportu jest sieć magazynów w regionie Europy środkowo-wschodniej.
Nowe połączenia to nowe możliwości
Operator posiada centra logistyczne w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii oraz od niedawna na Węgrzech. W Brnie, skąd realizowany jest serwis, SUUS zarządza obiektami o łącznej powierzchni 12 500 metrów kwadratowych. Oprócz frachtu drogowego oferuje tam również pełen wachlarz rozwiązań z zakresu logistyki kontraktowej. Mowa m.in. o magazynowaniu towarów, usługach VAS (np. co-packing i etykietowanie) oraz magazynie czasowego składowania. Dotychczas STUUS oferował połączenia drobnicowe do Europy Południowej i Wschodniej, m.in. do Turcji, Grecji czy Włoch. W przeszłości towary do Bułgarii i Rumunii były konsolidowane na terminalu w Krakowie.
-Nowe linie z Brna do Sofii i Bukaresztu znacznie zwiększają nasze możliwości operacyjne w tym regionie i skracają czas przewozu. Na efektywność naszych usług istotnie wpływa odpowiednio rozwinięta infrastruktura transportowa w Europie, w tym kluczowe trasy takie jak E60, E65, E68 i E75, łączące Czechy z regionem naszych nowych linii – mówi Pavel Vrajík, dyrektor ds. drogowego frachtu międzynarodowego w Rohlig SUUS Logistics.
Nowe połączenia drobnicowe Rohlig SUUS Logistics mogą również stanowić istotną część globalnych łańcuchów dostaw firm. Dzięki kompleksowym usługom logistycznym operator może wspierać klientów działających w regionie Europy Południowo-Wschodniej w imporcie lub eksporcie towarów z Azji, Ameryki Łacińskiej czy USA.