czwartek, 9 października, 2025
Strona głównaZapowiedź

Zapowiedź

Transport intermodalny: Takie mamy położenie

Transport intermodalny może być kolejną z polskich specjalności, o ile tylko dobrze wykorzystamy fakt, że przez nasze terytorium przebiegają ważne szlaki handlowe łączące wschód z zachodem i północ z południem.

Ponadnormatywna liczba zmiennych

Ładunki ponadnormatywne i ich logistyka nie pozostawia prawie nic przypadkowi, ale musi się liczyć z nieprzewidzianymi sytuacjami. Dlatego tak cenna jest w niej „wiedza ukryta”, która bynajmniej nie zwalnia ze żmudnych przygotowań technicznych i formalnych.

Transport nienormatywny. Normy, zezwolenia i kary

Rozwój transportu zeroemisyjnego nabiera tempa, a rosnąca liczba pojazdów elektrycznych i wodorowych w sektorze ciężkiego transportu drogowego stawia przed przewoźnikami nowe wyzwania prawne.

Continental AllSeasonContact 2. Minął rok

W ostatnich dniach stycznia 2024 roku rozpoczęliśmy test długodystansowy opon Continental AllSeasonContact 2. Przejechaliśmy na nich wszystkie cztery pory roku i przyszła pora na wnioski.

fleetLOG 6-7/2025

Wakacje w pełni, a my nie zwalniamy tempa. W magazynie fleetLOG 6-7/2025 testujemy Renault Trucks T480, relacjonujemy eBus Test w Bonn i przedstawiamy 30-letnią historię DAF-a w Polsce.

Gromadzić bez obciążeń. Logistyka budowlana

Placów budów również dotyka swego rodzaju „szczupłe zarządzanie”. Coraz więcej zleca się na zewnątrz, a to stawia nowe wymagania dla logistyki.

Piaggio teraz również elektryczne

W Polsce zadebiutowało elektryczne Piaggio Porter NPE. Pierwszy egzemplarz sprowadziła do Polski firma Uni-Truck, wyłączny dystrybutor samochodów dostawczych Piaggio.

Schmitz Cargobull: Miasto chce więcej

Podczas targów IAA w Hanowerze firma Schmitz Cargobull zwróciła uwagę zwiedzających na naczepy miejskie. Nie bez powodu.

fleetLOG 5/2025

Magazyn fleetLOG 5/2025 to dwa tematy wiodące. Tym razem dużo piszemy o logistyce chłodniczej. Sprawdzamy, jak to robi Frigo Logistic i jakie priorytety w wyborze sprzętu ma FM Logistic.

Rozwój przez innowacje

MAN jest jednym z liderów na rynku globalnym, a Polska jest dla tej marki drugim najważniejszym rynkiem na świecie. W Europie firma zajmuje czołowe miejsca w wielu segmentach, co potwierdza jej silną pozycję i zdolność do adaptacji w zmieniających się warunkach rynkowych.

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź