Scania Poland Edition to ściśle limitowana seria ciężarówek. Jej debiut oczywiście związany jest z 30-leciem działalności marki Scania w Polsce. Wersja Scania Poland Edition powstała we współpracy z warsztatem Svempas. Dwa pierwsze egzemplarze tej serii trafiły do państwa Pawła i Joanny Marchlewiczów, właścicieli Pamar-Trans oraz Pak-Trans.
Pamar-Trans, firma działająca na rynku transportowym od 2012 roku, zaczynała od lekkich pojazdów dostawczych Z czasem wkroczyła w segment transportu ciężkiego. Obecnie dysponuje flotą 20 pojazdów, z czego aż 15 to Scanie. Pak-Trans specjalizuje się w szeroko pojętych usługach transportowych i logistycznych, oferując przewóz towarów, magazynowanie oraz wynajem pojazdów.
– Od początku wiedzieliśmy, że Scania to marka, na którą warto postawić. To wybór strategiczny, ale też emocjonalny. Jubileuszowa seria to nie tylko wyjątkowy design, ale też wyraz szacunku do historii i dziedzictwa tej marki Mieć pojazd z udziałem warsztatu Svempas to jak posiadać dzieło sztuki na kołach. Te ciężarówki nie przejeżdżają niezauważone. – mówi Paweł Marchlewicz właściciel firmy Pamar-Trans i Pak-Trans.
Scania Poland Edition – detale, których nie mają inne Scanie
Stworzona z okazji 30-lecia obecności marki w Polsce, Scania Poland Edition bazuje na modelu Scania 560 S z kabiną Highline i układem 4×2. Wyróżnia się nie tylko topową specyfikacją, ale także wyjątkową oprawą wizualną. Kluczowy udział w projekcie miał szwedzki warsztat Svempas, znany z unikatowych projektów tuningowych. Efektem tej współpracy jest ciężarówka, która zwraca uwagę detalem. Od specjalnego lakieru w barwach czerni i czerwieni, przez emblematy z orłem i logotypami 30-lecia, aż po ręcznie dopracowane wnętrze. Scania Poland Edition to edycja ściśle limitowana – powstanie zaledwie kilka egzemplarzy. Pierwsze z nich już trafiły na trasy i będą ambasadorami marki zarówno na polskich, jak i europejskich drogach.
Oba pojazdy zostały dodatkowo doposażone przez serwis Scania w Olsztynie – zgodnie z preferencjami klienta. Pojawiło się orurowanie, indywidualne oznakowanie firmy, a także dodatkowe oświetlenie LED. Te elementy wzmacniają przekaz: to flota, która nie idzie na kompromisy.
– Wydanie pierwszych egzemplarzy Scania Poland Edition to dla nas moment szczególny – symboliczny i osobisty. W roku jubileuszu 30-lecia obecności Scania w Polsce stworzyliśmy pojazdy, które są wyrazem uznania dla naszych klientów, ale też celebracją wspólnej drogi, jaką przeszliśmy przez te trzy dekady – mówi Wojciech Rowiński, dyrektor generalny Scania Polska S.A.



Inwestycja, która pracuje na wizerunek
Zakup limitowanej edycji pojazdów Scania to przemyślana decyzja, mająca na celu wyróżnienie się na rynku obu firm i zbudowanie jeszcze większego zaufania wśród klientów. Paweł Marchlewicz przyznaje, że limitowanie Scanie przyciągają spojrzenia i robią wrażenie. Jak mówi, dla kontrahentów to sygnał, że mają do czynienia z firmą solidną, nowoczesną i z charakterem.
– Ponieważ są to firmy rodzinne, każde zlecenie traktowane jest z osobistym zaangażowaniem. Klienci cenią nas za terminowość, rzetelność i elastyczne podejście – potrafimy dostosować do zmieniających się warunków i potrzeb rynku. Zbudowaliśmy zaufanie, które procentuje w długofalowej współpracy – dodaje Paweł Marchlewicz