Renault Polska opublikowało ceny nowego Mastera E-Tech 100% electric. Katalogowa cena netto 140-konnego pojazdu wynosi 237 000 zł i 238 200 zł (w zależności od długości nadwozia). Zasięg może dochodzić nawet do 460 km.
Nowy elektryczny Master jest dostępny – w zależności od kraju – z dwoma pojemnościami baterii trakcyjnych. Jest to 40 kWh (z zasięgiem do jazdy miejskiej) oraz 87 kWh (na dłuższe trasy). W Polsce Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM dostępne będzie w wersji long range 87 kWh. Można go ładować prądem zmiennym o mocy do 22 kW lub stałym do 130 kW.
Garść parametrów
Oferta w Polsce obejmuje wersje w dwóch typach nadwozia. Wersja L2H2 kosztuje 237 000 zł netto, zaś L3H2 – 238 200 zł netto. Samochód może być objęty dopłatami nawet do 70 tys. zł w ramach programu „Mój Elektryk”.
Nowy Master ma lepsze kluczowe parametry, niższy współczynnik oporu powietrza oraz lepszą zwrotność. Jego wnętrze jest bardziej ergonomiczne, schowki mają do 135 litrów. Ulepszono też funkcję mobilnego biura. Nowe Renault Master E-Tech 100% electric może zabrać do 1625 kg (w wersji o dmc 4250 kg, którą można prowadzić, posiadając prawo jazdy B). Elektryczny dostawczak może holować przyczepę o masie do 2,5 t. Zależnie od potrzeby za pomocą wszechstronnego haka holowniczego mieszanego z czterema otworami można holować profesjonalny sprzęt. Lekka aluminiowa galeryjka dachowa z tylną drabinką umożliwiającą dostęp i pomostem zapewniającym bezpieczny załadunek pozwala na przewiezienie do 160 kg więcej.
W wersji z akumulatorem o pojemności 87 kWh zużycie energii dochodzi do 24,5 kWh/100 km wg WLTP. Za gospodarkę energią odpowiada innowacyjny system regulacji temperatury.
Parę słów o wyposażeniu
Nowy elektryczny Master sporo oferuje już w wersji standardowej extra. Znajdziemy tam m.in,:
- system multimedialny openR link 10″ z bezprzewodową replikacją smartfona
- światła mijania oraz do jazdy dziennej LED
- klimatyzacja sterowana manualnie
- czujniki parkowania tylne
- system automatycznego hamowania awaryjnego
- system utrzymania pasa ruchu
- regulator prędkości z ogranicznikiem
- fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego
- kanapa 2-miejscowa typu „mobilne biuro” ze schowkiem.
Wersje spalinowe z mechaniczną skrzynią biegów można już zamawiać.