czwartek, 6 listopada, 2025
Strona głównaAktualnościZeppelin Polska na targach TransLogistica: Clark, Noblelift i Socma

Zeppelin Polska na targach TransLogistica: Clark, Noblelift i Socma

Podczas targów TransLogistica firma Zeppelin Polska przedstawiła nowości marek Clark, Noblelift, Socma oraz TII Kamag.

Nowe produkty i nowe marki w ofercie Zeppelin Polska to początek nowego etapu rozwoju firmy, która, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, zamierza być kompleksowym dostawcą rozwiązań dla branży transportu wewnętrznego. Na prezentacji nowych produktów oraz strategii na przyszłość członkowie zarządu szczegółowo omówili plany firmy i zaprezentowali innowacyjne technologie.

Kompleksowe rozwiązania

Zeppelin Polska, firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, postrzega polski sektor transportu i logistyki jako rynek o ogromnym potencjale rozwojowym. Nowa strategia firmy zakłada nie tylko dostarczanie wysokiej jakości urządzeń, ale przede wszystkim oferowanie kompleksowych i efektywnych rozwiązań, które realnie wesprą rozwój klientów. Kluczem do sukcesu ma być połączenie oferty produktowej z rozbudowaną siecią serwisową i elastycznymi formami finansowania.

zeppelin polska
Jan David

– Firma aspiruje do roli partnera biznesowego, a nie jedynie dostawcy sprzętu – podkreślił Jan David, dyrektor generalny Zeppelin Polska. – Polski transport to jest po prostu potęga, nie tylko na rynku europejskim. Zeppelin Polska bierze udział w tym rozwoju, słuchamy naszych klientów, staramy się zawsze być blisko, żeby naprawdę ich wspomagać. Mając długoletnie doświadczenie i kompetencje, dostarczamy kompleksowe rozwiązania. Efektywność to główny atut całego pakietu, który oferujemy.

Zeppelin Polska dysponuje potężnym zapleczem posprzedażowym, które ma gwarantować klientom niezawodność sprzętu i minimalizację przestojów.

– Mamy 55 serwisów mobilnych obsługujących cały kraj, dodatkowo 6 warsztatów stacjonarnych, w których pracuje ponad 20 mechaników – zwraca uwagę Mariusz Jędrzejak, dyrektor serwisu. – Dzięki temu możemy dotrzeć do klienta z serwisem w ciągu jednego dnia w każde miejsce w Polsce. Planujemy dalszy rozwój i w przyszłym roku zatrudnimy kolejnych pięciu do dziesięciu serwisantów.

Nowinki techniczne

Podczas konferencji zaprezentowano kluczowe modele z portfolio Zeppelin Polska, kładąc nacisk na ich innowacyjność, wydajność i bezpieczeństwo. Każda z marek odpowiada na inne potrzeby rynku, tworząc razem kompletną ofertę dla logistyki wewnętrznej.

– Mamy dzisiaj na stoisku nową serię wózków elektrycznych Clark S. Prezentujemy dwa modele: czterokołowy wózek SE20, który zadebiutował w tym roku, oraz tak zwany crossover, czyli wózek elektryczny S30XE, bazujący na modelu spalinowym. Jest to produkt, który ma docelowo zastąpić wózki spalinowe – powiedział Marek Przystał, dyrektor sprzedaży.

W ofercie znalazł się również kompaktowy wózek kompletacyjny OPL1, przeznaczony do wszechstronnych zastosowań w sklepach i magazynach. Może służyć zarówno do kompletacji, jak i prostych prac konserwacyjnych.

– Noblelift jest dostawcą urządzeń transportu wewnętrznego, obecnym w ponad stu krajach. Marka dała się poznać z łączenia innowacyjnych rozwiązań oraz wysokiej jakości wykonania – podkreślał Michał Łątka, kierownik produktu. – Najmniejszym modelem jest lekki wózek paletowy Atom, dostępny w wariantach 1,5 t (24V) i 2 t (48V). Wszystkie wózki Atom mają litowo-jonową baterię (LFP). Co ważne, oferowane przez nas baterie wyposażone są zawsze w system BMS, który zapewnia bezpieczną pracę. Dzięki lekkiej konstrukcji wózek świetnie nadaje się do samochodów dostawczych wyposażonych w windy.

Wśród prezentowanych maszyn znalazły się również:

– RT-20 Pro: wózek typu „reach truck” o udźwigu do 2 ton i wysokości podnoszenia do 12,5 metra. Dzięki wąskiej konstrukcji i ruchomemu masztowi pozwala na maksymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej. Standardowo wyposażony jest w ogranicznik prędkości przy uniesionych widłach oraz kamerę na widłach,

– FE3D16L: zwrotny, trzykołowy wózek elektryczny, idealny do pracy w ciasnych przestrzeniach. Mimo małych gabarytów ma dwa silniki jazdy na przedniej osi oraz hamulce mokre, co jest rzadkością w tej klasie maszyn,

– PS16E: wózek typu „stacker” o udźwigu do 2 ton i wysokości podnoszenia do 5,5 metra. W standardzie oferuje elektryczne wspomaganie dyszla i proporcjonalną hydraulikę.

Nowy ciągnik terminalowy TII Kamag

Przedstawiciele firmy Zeppelin Polska podkreślali, że Kamag ma długą historię dostaw w naszym kraju. Najbliższe miesiące to intensyfikacja działań na rynku centrów logistycznych, producentów mebli oraz firm z dużymi flotami naczep.

Zaprezentowany na targach TransLogistica Kamag PrecisionTractor 201 to nowy model znanego ciągnika terminalowego, który wyznacza nowe standardy zwrotności, precyzji, wydajności i bezpieczeństwa. Dzięki ulepszonej ergonomii, bardziej intuicyjnym elementom sterującym i zoptymalizowanej widoczności, idealnie dostosowuje się do wymagań nowoczesnej logistyki. Napęd hydrostatyczny umożliwia szybkie i precyzyjne przestawianie naczep oraz skraca czas manewrowania dzięki wyjątkowej zwrotności. Ergonomiczna konstrukcja zapewnia dobre warunki pracy. Wszystko zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie i łatwej obsłudze. Inteligentne funkcje bezpieczeństwa i bardzo dobra widoczność we wszystkich kierunkach zapewniają bezpieczną i płynną pracę. Kamag PrecisionTractor może być stosowany w logistyce, produkcji, przemyśle spożywczym i chemicznym.

zeppelin polska

Drugą nowością na ekspozycji zewnętrznej był elektryczny wózek widłowy Socma HNF120-EL. To maszyna klasy heavy-duty o udźwigu 12 ton, stworzona z myślą o pracy w przemyśle, logistyce oraz w sektorze komunalnym. Wysoka wydajność, niskie koszty eksploatacji i cicha praca czynią go poważnym graczem wśród ciężkich maszyn elektrycznych. Napęd elektryczny nie jest jedyną nowością w tym modelu. Zoptymalizowany został również układ hydrauliczny. Producent zastosował własnego pomysłu system sterowania prędkością z czujnikiem obciążenia, z zamkniętym układem hydraulicznym, predykcją momentu obrotowego, optymalizacją mocy oraz podawaniem oleju „na żądanie”, co ogranicza straty przepływu. Ponadto system automatycznie wyłącza się w trybie bezczynności, zmniejszając zużycie energii. Układ o wysokim napięciu 540 V pozwala zmniejszyć natężenie prądu. Wydajny silnik synchroniczny z magnesami trwałymi i inteligentne sterowanie przetwornicą ograniczają straty ciepła, obniżając zużycie energii nawet o 20% względem silników asynchronicznych. Dodatkowo system odzyskuje energię z hamowania oraz opuszczania ładunku, co zwiększa ogólną efektywność energetyczną maszyny.

Pieczęć jakości

– Zeppelin Polska nie jest tylko dostawcą urządzeń. Jesteśmy partnerem, który dostarczy rozwiązania. Pokrywamy cały teren Polski serwisowo, świadczymy usługi krótkoterminowego i długoterminowego wynajmu, a także usługi outsourcingowe. Do połączonej oferty wymienionych marek chcemy, tak jak Zeppelin zawsze, dodać coś dodatkowego. I tym dodatkiem jest pieczęć jakości świadczonych usług przez firmę Zeppelin – podsumował Jan David, dyrektor generalny Zeppelin Polska.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź