wtorek, 20 maja, 2025
Strona głównaAktualnościTop Marka 2024 – tytuł wędruje do Grupy Raben

Top Marka 2024 – tytuł wędruje do Grupy Raben

Top Marka 2024 to kolejny tytuł, którym uhonorowana została Grupa Raben. Tym samym firma ugruntowała swoją pozycję w corocznym zestawieniu najsilniejszych medialnie marek. Zestawienie opracował magazyn PRESS i Instytut Monitorowania Mediów. To już piąty raz z rzędu gdy operator logistyczny trafia na szczyt rankingu branżowego. Tym samym znalazł się w prestiżowym gronie 50 marek, o których w minionych 12 miesiącach pisano najwięcej i najlepiej.

Uzyskanie tytułu Top Marka przez pięć kolejnych lat to dla firmy nie lada osiągnięcie i potwierdzenie wielkiej siły marki. Grupa Raben znów okazała się najmocniej obecnym w prasie, na portalach internetowych i w mediach społecznościowym przedstawicielem swojego sektora. Tego właśnie dowodzi pozycja lidera w kategorii „Transport i logistyka”. Do takiego wyniku przyczyniło się kilka zmiennych. Było to: liczba publikacji, dotarcie wzmianki o marce na podstawie danych o konsumpcji konkretnego medium, i indeks sentymentu. Ostatnia zmienna to współczynnik oparty na wydźwięku (pozytywnym, negatywnym lub neutralnym). Oceniają go komunikaty nie tylko pod względem ilościowym, ale też jakościowym.

„Chociaż podobno nieważne jest co mówią, byle by w ogóle mówili, my dążymy do tego, by o Grupie Raben wypowiadano się i pisano wyłącznie w pozytywnym tonie. Dlatego wynik badania Top Marka 2024 napawa nas wielką dumą. Zainteresowanie mediów, jakie wzbudzają nasze inicjatywy w zakresie „zielonej” logistyki, inwestycji i działań ESG, to dowód, że obraliśmy właściwy kierunek” – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager w Grupie Raben.

Zestawienie Top Marka 2024 tradycyjnie zawiera 500 marek należących do 50 branż. Łącznie przeanalizowano przekazy dotyczące aż 830 firm. Było to 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln postów z Facebooka, Instagrama, platformy X i YouTube’a. Chodziło o publikacje, które ukazały się między 1 lipca 2023 a 30 czerwca 2024 roku. XVII edycję projektu oprócz magazynu PRESS po raz pierwszy zrealizował Instytut Monitorowania Mediów (we wcześniejszych latach PSMM Monitoring & More).

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź